Ik probeer een tv-kaart (Hauppauge WinTV-PVR 150) in mijn pc te installeren. Als ik de tvkaart samen met de geluidskaart in de pci sloten steek dan gaat het in windows mis. Ik heb vervolgens mijn geluidskaart (Sweex 4.1 en ook nog geprobeerd met een sweex 5.1) eruit gehaald en alleen de tv-kaart erin gedaan. Daarna de drivers geinstalleerd en de tv-kaart deed het. Toen ik daarna de geluidskaart in een pci slot deed kreeg ik eerst in windows een mededeling dat er nieuwe hardware was gevonden en een halve minuut later valt mijn pc uit met een blauw scherm met een probleem met een .sys bestand (het .sys bestandje bleek na wat googlewerk bij de drivers van de tv-kaart te horen). Als ik de tv-kaart eruit haal en de geluidskaart erin zijn er ook geen problemen. Wat tenslotte ook nog opviel is toen ik de tv-kaart en geluidskaart erin had zitten en de geluidskaart nog niet herkent was door windows tijdens het installeren van de drivers van de geluidskaart de computer ineens uitviel tijdens de installatie van de drivers.
Heeft iemand eerder dit probleem meegemaakt of weet iemand hoe ik dit conflict kan oplossen?
Heeft iemand eerder dit probleem meegemaakt of weet iemand hoe ik dit conflict kan oplossen?