Ik heb zonder problemen op een stand-alone pc (AMD 1333, 512 Mb) een schone versie van Win 2000 Pro geinstalleerd. Als ik echter als administrator inlog (heb geen andere accounts aangemaakt), heb ik geen admin rechten die ik normaal zou verwachten. Ik kan geen SP's installeren, ik kan niet eens de event logs schonen.
In de event log zie ik de volgende foutmelding:
"Default local policy cannot be created. Error 80070005 to open LocalMachinePolicy" (SclgNtfy)
Googelen en MS levert geen werkende oplossing op, ik zie op dit forum ook geen mensen met hetzelfde probleem.
Ook na een paar reinstalls krijg ik dezelfde melding. Op een andere pc werkt dezelfde installatie zonder problemen.
Diverse files m.b.t. security en policy kopieeren van de werkende pc biedt geen oplossing (ook niet echt verwacht).
Iemand enig idee? (Geen XP alternatieven graag, 2000 zou gewoon moeten werken)
Greetz, Erik
In de event log zie ik de volgende foutmelding:
"Default local policy cannot be created. Error 80070005 to open LocalMachinePolicy" (SclgNtfy)
Googelen en MS levert geen werkende oplossing op, ik zie op dit forum ook geen mensen met hetzelfde probleem.
Ook na een paar reinstalls krijg ik dezelfde melding. Op een andere pc werkt dezelfde installatie zonder problemen.
Diverse files m.b.t. security en policy kopieeren van de werkende pc biedt geen oplossing (ook niet echt verwacht).
Iemand enig idee? (Geen XP alternatieven graag, 2000 zou gewoon moeten werken)
Greetz, Erik