[XP Pro]

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• fredmatrack
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2025
Ok, dan maar Windows geherinstalleerd. Nu stonden mijn documenten veiligheidshalve op een andere partitie dan die van Windows. Na het herinstalleren blijk nu dat account "Fred" niet meer dezelfde is als die van de vorige installatie. Ze hebben exact dezelfde naam, maar waarschijnlijk is dat niet genoeg en bijgevolg kan ik dus niet meer aan de mappen met mijn documenten. Hoe los ik dat op???

• TheovdS
  • Laatst online: 11-03 07:05
Heb je geen rechten meer om in je oude profiel-map te komen? Lees dan dit even.

[ Voor 43% gewijzigd door TheovdS op 05-10-2005 21:54 ]

Verwijderd

fredmatrack schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:50:
Ok, dan maar Windows geherinstalleerd. Nu stonden mijn documenten veiligheidshalve op een andere partitie dan die van Windows. Na het herinstalleren blijk nu dat account "Fred" niet meer dezelfde is als die van de vorige installatie. Ze hebben exact dezelfde naam, maar waarschijnlijk is dat niet genoeg en bijgevolg kan ik dus niet meer aan de mappen met mijn documenten. Hoe los ik dat op???
Dat heeft met je SID (Security Identifier) te maken ;) Google....

ennuh topicnaam mag wel wat uitgebreider ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 21:55 ]

• fredmatrack
  • Laatst online: 28-07-2025
Ok, dat is gelukt!
Hartelijk dank iedereen, weer een hartinfarct vermeden.

ps. ik zag te laat dat ik geen goede titel had opgegeven en blijkbaar kan ik die niet wijzigen.

[ Voor 45% gewijzigd door fredmatrack op 05-10-2005 22:19 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:58
Het probleem is dat je geen rechten heb op die folders? Gewoon als een administrator inloggen, dan bij de folder rechter-muisknop | properties | security | advanced knopje | owner

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

fredmatrack,

Op GoT verwachten we toch wat meer inzet van jou dan je hier laat zien hoor, je topicstart leest een beetje of we midden in een spannend boek vallen en je topic titel lijkt nergens op :P

Je vraag staat letterlijk in de Windows Operating Systems FAQ behandeld, ik ga je topic dan ook sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.