Ik heb een probleem waar ik niet uitkom, got search evenals google leveren geen resultaten op die mijn vraag hebben kunnen beantwoorden.
Dit onderstaand stuk code zou 2 divs die naast elkaar staan moeten opleveren, dit doen ze ook alleen er zijn 2 problemen.
Probleem 1 , de 2 divs die naast elkaar staan zitten in firefox niet meer in <div class="midden-rechts_inhoud_blok">
Probleem 2 , beide divs indien breeder dan ingesteld rekken niet naar beneden, zie ook aaaaaa
Dit onderstaand stuk code zou 2 divs die naast elkaar staan moeten opleveren, dit doen ze ook alleen er zijn 2 problemen.
Probleem 1 , de 2 divs die naast elkaar staan zitten in firefox niet meer in <div class="midden-rechts_inhoud_blok">
Probleem 2 , beide divs indien breeder dan ingesteld rekken niet naar beneden, zie ook aaaaaa
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <div class="midden-rechts_inhoud_blok"> <div style="width:300px; display:inline; float:left ; vertical-align:top;"> aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa </div> <div style="width:200px; display:inline;float:left ; vertical-align:top;"> bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbb </div> </div> |
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| div.midden-rechts_inhoud_blok { width:510px; border: 1px dashed #CCCCCC; } |
< dit stukje webruimte is te huur >