Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een Nokia 6021.

Het knopje in het midden, dat joystickje, reageert soms niet direct. Het ligt eraan hoe je hem indrukt.

Druk je hem echt recht naar beneden in, dan reageert hij niet, terwijl je een klikje hoort.
Druk ik hem iets schuin naar beneden in, dan werkt hij wel.

Is een beetje moeilijk uit te leggen vind ik, maar ja.

Meer mensen met dit toestel of andere nokia's met zo'n joystick-knopje die dit hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door freddyathlon op 05-10-2005 21:36 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Terug naar de winkel met dat ding :D
Want dit is niet normaal.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Zelfde probleem gehad met mijn Nokia 9300.
Alles geprobeerd om zelf het op te lossen maar dat wou niet baten.
Daarna maar terug gegaan naar de winkel (orange shop) waar die medewerker mij een beetje raar aankeek en mij een blik gaf van 'wat stel je je aan' maar een telefoon waar ik in totaal 24x22,50 plus een bijbetaling van 289 euro wat totaal komt op 829 euro voor heb betaald wil ik gewoon 100% goed hebben, na hem dat te hebben uitgelegt heb ik toch een nieuwe mee gekregen.

Dus mijn antwoord op jou probleem: Gewoon terug gaan, maar je kan enige tegenwind verwachten.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BlackMage schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:47:
Zelfde probleem gehad met mijn Nokia 9300.
Alles geprobeerd om zelf het op te lossen maar dat wou niet baten.
Daarna maar terug gegaan naar de winkel (orange shop) waar die medewerker mij een beetje raar aankeek en mij een blik gaf van 'wat stel je je aan' maar een telefoon waar ik in totaal 24x22,50 plus een bijbetaling van 289 euro wat totaal komt op 829 euro voor heb betaald wil ik gewoon 100% goed hebben, na hem dat te hebben uitgelegt heb ik toch een nieuwe mee gekregen.

Dus mijn antwoord op jou probleem: Gewoon terug gaan, maar je kan enige tegenwind verwachten.
De minuten zijn écht gratis dus?

Denk je dat er in die € 829 euro van jou ook niet een groot gedeelte zit van wat je airtime kost?

Maar, ontopic...

Misschien kan je eens langs gaan bij een Nokia service point?

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 05-10-2005 21:54 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik wil gewoon graag weten van andere mensen die dit probleem ook hebben, als het wel een probleem genoemd mag worden.

Misschien moet ik leren omgaan met dit knopje... Nog nooit ziets hiervoor gehad.

Liefst dus mensen met een 6021 ook, als die er wel zijn hier :)

Maar toestel heb ik pas sinds afgelopen dinsdag, 4 oktober.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb mijn toestel kunnen ruilen.

Nieuwe deed hetzelfde, dus lijkt een beetje goedkope kwaliteit.

Ik heb wat geld bijbetaald, en gekozen voor de 6822, met dat uitklapbare toetsenbord.

Is wel een enorm gave telefoon.
De 6230i vond ik ook gaaf, maar de 6822 heeft een wat hoger gadget-gehalte vind ikzelf, zelfde belangrijke functies zoals Bluetooth en iets goedkoper.

Deze heeft een mooie strakke joystick die direct reageert, en dat toetsenbord is wel fijn met sms-en.

[ Voor 13% gewijzigd door freddyathlon op 06-10-2005 13:29 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Ik heb ook een 6021; en die doet het perfect. Net nog flink op die joystick lopen raggen maar functioneerd gewoon zoals het hoort.

Pvouput live

Pagina: 1