Toon posts:

[PHP] Webmanaging Script

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag Mensen,

Ik ben opzoek naar een webmanage php script.

Dit moet kunnen:

- Via bijv. www.mijnwebserver.nl/phpwebadmin/index.php naar inlogscherm gaan en inloggen.
- User names / Passwords instellen. Met bijbehorende rechten instellen.
- Betrouwbaar zijn (Vandaar dat ik het hier vraag*).
- De files in mijn webcontent map kunnen aanpassen, uploaden/downloaden, properties zetten erop etc.
- Folder machtigingen zetten.
- Evt een ingebouwde editor voor php/html.
- Zonder FTP protocol werken (Ik heb wel een FTP Server lopen maar daar kan ik niet overal op).

*Ik ben al op verschillende sites geweest. Waar ik toch weer iedere keer tegen het feit aan loop "of het script betrouwbaar is of niet".

Zojuist heb ik PhpXplorer uitgeprobeerd. Installatie ging makkelijk maar vervolgens zat er geen handleiding bij of iets dergelijks met als gevolg dat ik voor geen meter kon vinden waar ik wachtwoorden enzo kon instellen. Iig vind ik een script dat al geen info biedt al niet handig dus dat heb ik weer van men server afgebonjourd....

Graag advies en jullie ervaringen met soortgelijke scripts! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 21:27 ]

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Ik denk dat je op zoek bent naar een CMS (mambo, typo3, phpnuke etc).

[ Voor 27% gewijzigd door Andre-85 op 05-10-2005 21:33 ]

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Verwijderd

Topicstarter
PHPNuke ens kijken

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:01

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dit heeft dus helemaal niks met programmeren te maken maar het is gewoon een scriptrequest. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests.

Hier in P&W draait het om het ZELF programmeren ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.