Toon posts:

MOHAA error wanneer ik een nieuwe game wil starten.

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds vanmiddag MOHAA weer geinstalled op mijn pc, vervolgens patch ik het geheel. (ja de goede patch wel gebruikt!) Probeer ik het spel te spelen en zie tot mijn grote verbazing een windows foutenraport verschijnen. Vol ongeloof probeer ik het nog een keer maar hetzelfde gebeurt weer. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen. Het spel heeft voorheen zonder probelemen onder de zelfde staat gelopen op deze pc.

P.S. Weet dat deze vraag al honderdduizenden keren is gesteld maar kon geen duidelijk antwoord vinden vandaar dat ik jullie hulp inroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:04:
Heb sinds vanmiddag MOHAA weer geinstalled op mijn pc, vervolgens patch ik het geheel. (ja de goede patch wel gebruikt!) Probeer ik het spel te spelen en zie tot mijn grote verbazing een windows foutenraport verschijnen. Vol ongeloof probeer ik het nog een keer maar hetzelfde gebeurt weer. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen. Het spel heeft voorheen zonder probelemen onder de zelfde staat gelopen op deze pc.

P.S. Weet dat deze vraag al honderdduizenden keren is gesteld maar kon geen duidelijk antwoord vinden vandaar dat ik jullie hulp inroep.
Vaag, nog nooit gehoord... zitten er misschien krasjes op de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij heeft eerst altijd wel gedaan is een een interne fout binnen windows spel loopt wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Spielerij - Problemen & Vragen
daar kun je je vraag misschien beter stellen

wat voor'n foutmelding krijg je? misschien kunnen we dan wat meer helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001