Toetsenbord doet vaag

Pagina: 1
Acties:

• Cypher87
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-01 17:24
ey

ik zit hier met een klein probleempje. Sinds vandaag werken een aantal knoppen niet meer zoals het moet. Ik kan de tilde, trema, dakje en quotes niet meer normaal gebruiken. Deze werken alleen nog als ik een 2e knop indruk. (bijvoorbeeld shift+`+andere knop) Dit ligt echter niet aan mijn toetsenbord (al geprobeert met ander toetsenbord) Dus er zal iets in windows zitten waarom hij dit doet...
Ik heb taalinstelling van het toetsenbord ook nog nagekeken maar een andere toetsenbordlayout mocht niet baten.

Als iemand ideen heeft post ze a.u.b. want om deze reden windows te reinstallen vind ik een beetje té.

Bij voorbaat dank

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 18:36

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

ALT-SHIFT :?

Powered By C8H10N4O2

• Cypher87
Ik heb alle mogelijke combinaties al geprobeert... niks werkt

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:22

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Da's echt wel Landinstelling-Talen-Details
Dan Nederlands - VS-Internationaal >:)

Je hebt gewoon de "dode-toets" aan staan.

Dan is het heel normaal ( en ik vind het juist heel makkelijk ) dat een ' en dan een e automatisch een é wordt. B)

Doe ' en dan een spatie en je hebt alleen een ' :X

[ Voor 16% gewijzigd door Coach4All op 05-10-2005 20:41 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Wat voor toetsenbord heb je?

Op men laptop heb ik zo een knopje (weet helemaal niet hoe deze noemt), waardoor bepaalde letters cijfers of tekens worden (weet ook niet waarom deze knop bestaat, zelf kan ik geen manier bedenken hoe dit nuttig kan zijn).

Mischien moet je eens je drivers herinstalleren van je toetsenbord (als je toetsenbord dit nodig heeft)

• Cypher87
Ik heb geen drivers nodig voor mn toetsenbord... en ik heb al bij landinstellingen gekeken maar wat ik ook probeer het werkt niet...

ook als ik ' dan e druk dan blijft het gewoon een normale e....

Verwijderd

@0X55AA: Als het goed is staat op die toets "Fn". Deze is vooral bedoeld om van de F-toetsen op je laptop, bijvoorbeeld volumeknoppen te maken of om de brightness van je monitor aan te passen. Deze ben ik echter alleen tegengekomen op laptops. De TS spreekt er van dat hij toetsenbord heeft verwisseld dus hier wordt niet over een laptop gesproken.
Pagina: 1