Ik heb net een Asus AX 850 XT gekocht. Kun je voor dit ding probleemloos de Catalyst drivers gebruiken (in plaats van de 'officiele' Asus drivers) ?
Normaliter wel ja 
Het is een kaart ontworpen door ATI, die dus ook met ATI drivers moet kunnen draaien
Het is een kaart ontworpen door ATI, die dus ook met ATI drivers moet kunnen draaien
Wauw, een sig!
Hangt ervan af of Asus bij hun ontwerp de standaard reference card heeft aangehouden. Ik heb daarover nergens iets kunnen vinden.Outerspace schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:19:
Normaliter wel ja
Ik ben nog nooit een videokaart tegengekomen die niet werkte met de generieke drivers van de gpu fabrikant. Zelfs als ze niet exact het reference design volgen dan blijkt dat eerder uit het anders plaatsen van onderdelen of het toevoegen van dingen als een temperatuur sensor, dan dat er zoveel veranderd dat je andere drivers nodig hebt.
Bovendien begint Windows vanzelf te mekkeren als de driver niet toepasbaar is op jou kaart
Bovendien begint Windows vanzelf te mekkeren als de driver niet toepasbaar is op jou kaart
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr