Toon posts:

Adobe Premiere Pro V1.0 +V1.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem en ik vermoed dat het door premiere komt, ik heb sinds gisteren een Pinnacle Moviebox Plus V9 (firewire) ik heb alles zoals het hoort aangesloten en het capturen van de moviebox gaat ook prima, er is echter 1 probleem via premiere kun je tijdens het editen het resultaat via de moviebox op een tv laten zien, een vriend van mij heeft dezelfde situatie alleen dan op een Moviebox 8 ook firewire, hij kan prima tijdens het editen het resultaat op zn tv laten zien maar bij mij lukt dit niet. Nou is hij hier gister al mee bezig geweest maar hij krijgt het bij mij niet aan de gang.
Als premiere wordt opgestart en er even naar het capture scherm wordt gegaan springt de moviebox netjes over op het firewire kanaal dit hoort hij ook te doen, ik kan dan alles vanaf een dvd speler capturen met prima kwaliteit. als vervolgens het capture scherm wordt afgesloten krijg ik op de tv een soort test beeld te zien, dit heeft die vriend van mij ook maar als hij dan in 1 van de 2 edit schermpjes een film aanzet kan hij deze zien op de tv, bij mij blijft het test beeld staan... maar geen film of het resultaat van het project.

Nou staat bij mij onder project settings de Editing mode inactive, ik kan hier niets wijzigen zeg maar er staat wel het een en ander ingevuld.

De verschillen die wij hebben:

- Hij heeft een moviebox 8 en ik een 9
- Andere firewire kaart (ik een van sweex plus onboard (Gigabyte 915 Duo pro) hij weet ik zo niet.
- hij heeft Premiere 1.0 ik 1.5 (pro)

Wat hebben we nu inmiddels gedaan om het probleem te onderzoeken:

We hebben mijn moviebox meegenomen naar zijn huis en getest, daar werkt het perfect.
Ik heb premiere 1.5 pro opnieuw geinstalleerd
Andere firewire kabels geprobeerd
Andere firewire kaart gebruikt in plaats van de onboard aansluiting
Pc opnieuw geinstalleerd geen andere software geinstalleerd alleen premiere pro 1.0

we maken gebruik van winxp pro sp2 eng