Probleem met het printen van een Word-bestand

Pagina: 1
Acties:

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:45
Ik probeer een Word-bestand (http://www.xs4all.nl/~martwout/forumwctc.doc) te printen (Canon Pixma IP3000). Maar elke keer geeft ie de foutmelding dat er geen papier is (hij staat op de stand dat ie zowel bovenin als beneden kan pakken). Maar als ik gewoon in een nieuw bestand van Word gewoon maar wat tekst tik en print, dan doet ie het gewoon.

Het heeft volgens mij te maken met het plaatje bovenin (ik had gisteren ook al problemen met een ander Word-bestand met ook een plaatje cq tekst in een kadertje wat je kan verplaatsen). Andere programma's printen normaal. Wie kan helpen? Mocht het Word-gerelateerd zijn dan mag deze topic best worden verplaatst, maar ik ga maar uit van de printer vandaar dat ie hier staat.

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Kijk eens in papierinstelling in word. Kijk onder papier. Selecteer standaardpapierlade.

Frans G

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:34
Probeer eens een ander document te printen. Geeft die dan nog de fout, dan ligt het aan je printer / printer instellingen.

Probeer ook eens vanuit een ander programma te printe.

• martwoutnl
Kijk eens in papierinstelling in word. Kijk onder papier. Selecteer standaardpapierlade
Als ik dit document open, kan ik niet bij pagina-instelling. Bij een ander word-bestand wel.
Probeer eens een ander document te printen. Geeft die dan nog de fout, dan ligt het aan je printer / printer instellingen.
Zoals al gesteld: dat werk perfect.
Probeer ook eens vanuit een ander programma te printe.
Internet, excel werkt allemaal prima. Het gaat dan echt om bepaalde word-bestanden zoals die in mijn eerste posting.

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:34
Als je de link even werkend maakt ( :) ) dan kan ik het document ff downloaden; kijken of die bij mij dezelfde fout geeft. Ik heb een IP2000.

Edit:
Wahaha, bij mij geeft die hetzelfde probleem |:(
Ik kan bij dit document ook niet bij bestand -> pagina instellingen

[ Voor 34% gewijzigd door TheovdS op 05-10-2005 21:38 ]

• martwoutnl
Het is opgelost. Hoe het kan, weet ik niet, maar als ik de bovenlade laad (ik gebruik normaal altijd uit de cassette) dan print ie wel. Op de 1 of andere duistere manier wil ie bij dit bestand dus de bovenlade gevuld zien. Hij zijn zin. :) Dat noemen ze nu de wondere wereld van de techniek. |:(

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Misschien vijgen na Pasen, maar ik zou zelf gewoon proberen om in het document alles te selecteren (Ctrl+A) en te kopiëren (Ctrl+C) en dan in een nieuw document te plakken (Ctrl+V) en dan eens te testen. Misschien kun je zo in de paginainstellingen komen? (Ik kan het document niet meer downloaden om te teste, maar heb ook geen Canon-printer).
Pagina: 1