Toon posts:

Programma voor bestandsnamen te veranderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb veel Mp3's staan in verschillende mappen en en heb graag dat alles er netjes uit ziet.
Om m'n Mp3s eenduidig te maken zou k graag meerdere bestandsnamen tegelijk kunnen vervangen. (heeft nix met ID3tags e.d. te maken)

bijv.
C:\mp3s\d\DJ Zus - Lied (rmx)
C:\mp3s\c\Choco - Lied (rmx)

veranderen naar

C:\mp3s\d\DJ Zus - Lied (Remix)
C:\mp3s\c\Choco - Lied (Remix)

Dus t programma moet op zoek gaan naar alle Mp3s waar "rmx" in de bestandsnaam staat en die vervangen door "Remix"

Bestaat hier n programma voor? Ik heb reeds het programma Tag&Rename gebruikt (gevonden via de search) maar met dat programma kan je niet een woord vervangen door een ander woord dus...

Mvg

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
[google=file rename] :?. Ik krijg een hoop hits.

Verwijderd

Topicstarter
Aargh, zo stom van me :Z

Thx Dennis :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Total Commander kan dat ook (www.ghisler.com) :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Al meerdere malen heb ik je gevraagd om te zoeken voor je een topic opent; echter ook dit topic was met minimale zoekcapaciteiten van jouw kant op te lossen. Ook op GoT levert het [search=bestand rename batch] meer dan genoeg nuttige resultaten op. Controleer ook je mail even :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.