Ik zit met het volgende probleem,
Ik heb hier een exchange 2003 server staan die de mail die als BCC is gestuurd niet afleverd
Als ik een mail stuur vanuit een willekeurig domein dan komt de mail die aan de hoofd geadresseerde is wel aan maar van diegene die als BCC genoemd wordt (zelfde domein) komt deze niet aan en in de logboeken kan ik er niks over terug vinden dat het fout gaat.
Sommige mensen krijgen een email terug met de volgende melding:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
naam@domein.nl
maar de naam komt helemaal niet voor in de lijst van geadresseerde.
De mail word bijvoorbeeld aan piet@domein.nl gedresseerd en als bcc klaas@domein.nl
De melding hierboven verschijnt dan met een naam die wel bestaat op de server maar niet 1 van de geadresseerde is.
Is er iemand die dit probleem ook al eens heeft gehad?
Ik heb hier een exchange 2003 server staan die de mail die als BCC is gestuurd niet afleverd
Als ik een mail stuur vanuit een willekeurig domein dan komt de mail die aan de hoofd geadresseerde is wel aan maar van diegene die als BCC genoemd wordt (zelfde domein) komt deze niet aan en in de logboeken kan ik er niks over terug vinden dat het fout gaat.
Sommige mensen krijgen een email terug met de volgende melding:
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
naam@domein.nl
maar de naam komt helemaal niet voor in de lijst van geadresseerde.
De mail word bijvoorbeeld aan piet@domein.nl gedresseerd en als bcc klaas@domein.nl
De melding hierboven verschijnt dan met een naam die wel bestaat op de server maar niet 1 van de geadresseerde is.
Is er iemand die dit probleem ook al eens heeft gehad?