[goedkope complete systemen] Welke webshop?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Op dit moment ben ik opzoek naar een kant-en-klare compleet pc oplossing. Wat me opviel is dat in "Complete Systemen & Laptops" slechts weinig aanbiedingen voor desktop pc's worden genoem/besproken. Zelf dus maar op zoek gegaan. Heb redelijk geschikte modellen gevonden bij:Mochten er goede andere aanbiedingen zijn dan zie ik dit graag tegemoet.

[ Voor 5% gewijzigd door mmedia op 05-10-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Het is denk ik wel handig om te vermelden wat je budget is :)

Misschien dat je wat kunt vinden bij SallandAutomatisering.nl
Op die site klik je aan de rechter kant op • Computer systemen
en dan op
• Tweakers.net best buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat wil je besteden? Wat wil je met de PC doen? Wat is een redelijk geschikt model?

Dat zijn een paar vraagjes maar, die alleen jij beantwoorden kan en dus zou ik domweg elke webshop maar eens aflopen. Tip: Pak die shops met een goede reputatie.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 21:56

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem gewoon even de shop survey door en kijk wat rond bij webshops met een grote naam. Vaak hebben deze webshops wel de keuze om een systeem te laten assembleren. Als je zelf beslist welke componenten jij wil in je systeem, kan je vaak het systeem gewoon op maat laten maken. Als het goed is krijg je hiermee een systeem dat beter bij jouw doeleinden past. :)
In de Best Buy Guide op de frontpage kan je nog meer tips vinden bij het kiezen van je systeem.

Dit topic is gesloten.