[Nero] Hoe double layer single sided dvd branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:34
Hallo allemaal,

ik heb laatst een double layer dvd gekocht.

Nu heb ik 2 .iso bestanden (allebei een deel van een film).

Die 2 wil ik allebei op die dvd hebben.

Die double layer dvd'tjes zijn best duur dus ik dacht ik vraag het ff voordat ik weer geld vern**kt heb:
Kan ik met Nero gewoon Burn Image to Disk doen en dan 1 iso bestand selecteren en daarna nog een keer Burn Image to Disk doen en dan het andere iso bestand selecteren?

Of krijg ik dan de tweede er niet meer op?

Ik heb gezocht in de search maar kon hier echt niks over vinden..

Alvast bedankt,

bartosiej

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nop. Double layer betekend niet dat je 2 DVD's van 4.5GB hebt. Je hebt 1 DVD van 9GB. Elke ISO is een deel van de film, en is gemaakt voor 1 DVD. Elke ISO bevat namelijk een VIDEO_TS en AUDIO_TS systeem, en die kan je nu eenmaal niet samenvoegen. Je zal ze moeten uitpakken, de films de-coden, aan elkaar plakken en alles opnieuw authoren zodat het 1 film wordt. Ofwel: vrij complex allemaal.

[ Voor 41% gewijzigd door Microkid op 05-10-2005 18:55 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Grumphy
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07 07:45

Grumphy

Straaaaaal

Volgens mij kan je maar een keer een ISO bestand naar een CD of DVD branden.

Marco

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:34
Microkid schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:53:
Nop. Double layer betekend niet dat je 2 DVD's van 4.5GB hebt. Je hebt 1 DVD van 9GB. Elke ISO is een deel van de film, en is gemaakt voor 1 DVD. Elke ISO bevat namelijk een VIDEO_TS en AUDIO_TS systeem, en die kan je nu eenmaal niet samenvoegen. Je zal ze moeten uitpakken, de films de-coden, aan elkaar plakken en alles opnieuw authoren zodat het 1 film wordt. Ofwel: vrij complex allemaal.
is dat met double sided double layer dvdtjes ook zo?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Double sided niet. Die kan je zien als 2 op elkaar geplakte DVD's. Double layer of niet doet er niet zoveel toe, zolang je maar niet probeert 2 ISO's op 1 kant te branden :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.