CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...
[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 05-10-2005 18:12 ]
www.google.nl
Gaat het echt niet doen hoor met een Annex A. Het signaal zit op een andere frequentie, je krijgt dus geen linesync. Er zijn wel modems die Annex A en B aankunnen, maar die zijn dungezaaid en eigenlijk alleen nuttig als je van plan bent om eens te (re) migreren.MisteRMeesteR schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:12:
Heb je anders geen vriend/oom in de buurt met een Annex A modem? kun je even testen of er verbinding mogelijk is
Mijn reactie was ook bedoelt als uitsluitingTropos schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:17:
[...]
Gaat het echt niet doen hoor met een Annex A. Het signaal zit op een andere frequentie, je krijgt dus geen linesync. Er zijn wel modems die Annex A en B aankunnen, maar die zijn dungezaaid en eigenlijk alleen nuttig als je van plan bent om eens te (re) migreren.
www.google.nl
Klopt, hier thuis ook het geval. Vanaf de splitter naar het modem worden er een "normale" telefoonkabel (RJ11 stekertjes) gebruikt. Dus een ISDN (AnnexTropos schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:09:
Je moet dus een Annex B modem hebben. Een ADSL modem geschikt voor ISDN. ADSL ISDN modems worden inderdaad met RJ11 (gewone telefoonplugs) aangesloten, net als ADSL PSTN modems. Maar een ADSL PSTN modem gaat het echt niet doen op jouw lijn.
Mijn schoonpa heeft dat geval van LinkSyS (WAG54GS-B geloof ik), bevalt prima. Modem, AP en router zitten in één.
[ Voor 4% gewijzigd door havana op 05-10-2005 19:29 ]
Iemand ideën om te proberen, of teruggaan en het (on)ding inleveren?
TIA!
azteke
Nog even een vaagheid wegnemen: sinds mijn eerste post en deze is mijn vader thuis gekomen met die Belkin, van de MediaMarkt
[ Voor 14% gewijzigd door azteke op 06-10-2005 08:12 ]
weet niet wat er fout ging, maar alles werkt nu, heb verbinding met het internet.
Enige rare vind ik is dat het connectortje van de adsl verbinding niet in het modem 'klikt', maar er los insteekt. Niet dat hij er uit zichzelf uit kan glijden, maar echt vast zit het ook niet. Gewoon een keer configureren dus, en dan laten gaan.
Iedereen bedankt!