Toon posts:

USR2249 AP in combinatie met Centrino WLan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Acer Travelmate 800Lci, deze laptop is voorzien van centrino chipset en dus ook in het bezit van een Intel Wlan netwerkkaart (INTEL (R) PRO /Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter).

In ons studentenhuis hangt een Wireless Acces Point van US Robotics type USR2249. Deze is voorzien van de laatste nieuwe firmware en alle instellingen staan goed.

Ik heb contant het probleem van een instabiele verbiding met dit accespoint terwijl ik er maar 2 meter vandaan zit, dit is een directe verbinding zonder dat er obstakels tussen zitten.

Mijn huisgenoot heeft een of ander goedkoop netwerkkaartje en heeft altijd een stabiele verbinding. De instellingen op mijn laptop staan ook perfect, want op school en bij mijn ouders endergelijke heb ik een perfecte draadloze verbinding.

Zou het kunnen zijn dat de USR2249 problemen heeft met een netwerkkaart van het type centrino? Of is er hier sprake van een mogelijk ander probleem... HELP, ik ben inmiddels de wanhoop nabij.

Modbreak:24 uur is hier de regel voor kicken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ Mod: Nu wel dan?

@ andere GOT'ers: Is er nu echt niemand die mij kan helpen, tis toch een probleem wat volgens mij wel vaker terug komt?

Verwijderd

Een vriend van mij heeft ook een centrino en ik een USR router, al mijn wireless kaarten van usr en linksys kunnen verbinding maken, maar de centrino niet...
Volgens intel ligt dit aan aan USR en natuurlijk ligt het volgens USR aan Intel.
Kortom: Het werkt niet!