WMP Current Playing To HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Hoi,
Ik had vroeger een plugin voor Windows Media Player die maakte een .html bestand aan en daarin kon je zien wat diegene aan het luisteren was
Ik heb al gezocht op Google maar kon alleen maar dingen voor Winamp vinden en niet voor WMP

Bedankt!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
ThinkPadd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:31:
Hoi,
Ik had vroeger een plugin voor Windows Media Player die maakte een .html bestand aan en daarin kon je zien wat diegene aan het luisteren was
Ik heb al gezocht op Google maar kon alleen maar dingen voor Winamp vinden en niet voor WMP

Bedankt!
Dit was een beetje vaag uitgelegd.
Wat ik eigenlijk bedoel is: Een plugin voor WMP 9 / 10 die laat zien in een HTML pagina wat de gebruiker aan het luisteren is

Ik heb wel gezien dat er zo'n soort plugin is voor Winamp, maar voor Windows Media Player kon ik deze niet vinden. Iemand een idee??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gebruik in het vervolg gerust de edit-button :) Verder was het waarschijnlijk niet zo moeilijk te vinden; doe dat in het vervolg dan voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.