..
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 23:59 ]
[ Voor 16% gewijzigd door S1W op 05-10-2005 17:08 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Behalve als hij als "man in the middle" er tussen is gekropenPaul Nieuwkamp schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:09:
Als hij een programma dat je toetsenaanslagen registreerd heeft geinstalleerd op jouw pc, dan kun je er niets tegen doen.
Gebruikt hij een netwerksniffer, dan kun je dat oplossen door geen hubs maar switches te nemen. Switches sturen de pakketjes namelijk alleen naar de doelpoort ipv dat ze het op alle netwerkpoortjes zetten.
[ Voor 51% gewijzigd door Voutloos op 05-10-2005 17:20 ]
{signature}
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 18:31 ]
Wat inderdaad met Cain kan (Avi 1.7MB) http://www.irongeek.com/videos/cain1.avi
500 "The server made a boo boo"
Meer dan... erg knappe jongen die daar wat uit kan halen.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:46:
Nog even een vraag.
Via een secure netwerk surfen.. Hoe doe ik dat dan? Ik zit natuurlijk wel vast aan het nerwerk waar internet op zit van school. Ik heb nu Tor geinstalleerd samen met Privoxy. Is dit voldoende om sniffers tegen te houden?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 19:54 ]
Verwijderd
Is niks aparts aan, alles wat in plain text over de lijn gaat is gewoon te lezen. Crypto is dan de enige optie.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:41:
Zwaar dankie dankie .
Nu kan ik mooi mijzelf hiertegen beveiligen..
Ik draai Zelf een aantal websites en forums (betaald..)
dus als ze me hier op school me wachtwoorden weten te ontfutselen ben ik mooi de klos..
Maar wel apart dat dit zo makelijk allemaal is te achterhalen ..
Security through obscurity!rippance schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:44:
Wat ook kan: neem een paar ongebruikelijke karakters in je wachtwoord, veelal vertalen zulke sniffers die naar verkeerde symbolen terug
The sniffer in this version can also analyze encrypted protocols such as SSH-1 and HTTPS.
Werkt alleen als de sniffer aan het begin van de sessie al meeluisterde om de certificaten te onderscheppen en de bezoeker zal bovendien een beveiligingswaarschuwing krijgen.Arioch schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:00:
SSL is blijkbaar ook geen oplossing om deze sniffer tegen te houden:
[...]
Weet je dat zeker (van die waarschuwing)?King_Louie schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:05:
Werkt alleen als de sniffer aan het begin van de sessie al meeluisterde om de certificaten te onderscheppen en de bezoeker zal bovendien een beveiligingswaarschuwing krijgen.
[ Voor 23% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-10-2005 10:44 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq