Toon posts:

live videobeelden bekijken en opnemen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb me rot gezocht in alle topic en op google, maar kom niet echt verder.
Het volgende wil ik doen. Ik heb een camera die op USB aangesloten zit en nu wil ik videobeelden zien die deze camera waarneemt, maar ik wil ze ook tegelijkertijd op kunnen nemen. Heeft iemand hier een leuk programmatje voor ? Ik heb zelf al photo impression en pinnacle 9 alleen bij de een kan ik wel opnemen en live kijken tegelijkertijd, maar wanneer ik iets anders wil doen met windows stopt hij met opnemen. En bij de ander kan ik geen live beeld zien.

hoop snel iets te horen van iemand.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is dit wat voor je?
Zone Trigger is an innovative, intelligent motion detection software. Because of its user-friendly, object-oriented interface, Zone Trigger is hands-down the easiest motion detection software to use. Created by Omega Unfold, Zone Trigger takes live video from any webcam, DV camcorder or analog video input device.
http://www.zonetrigger.com/

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Topicstarter
hmm Het is een leuk programma en je kan er een volgens mij alerts mee laten geven, maar ik zie nog niet echt de optie dat ik de beelden kan opnemen. dus stel dat ik weg ben en dat ik dan voor een uur de camera kan laten opnemen. Wel lijkt me dit programma fijn dat je alsnog kan zien aan alerts of er iets is gebeurt in dat uur. leuk progje maar niet helemaal wat ik bedoel /zoek. weet je misschien nog iets ?
oja en fullscreen zou leuk zijn.
maar nog bedankt voor dat ander progje is nice

Hmm correctie Ik heb die zone trigger een beetje zitten testen en bekijken enz. is toch goed programma Hij neemt alleen op wanneer hij iets ziet. Voorlopig ben ik wel tevreden. alleen fulscreen met live meekijken zit er volgens mij niet als optie bij maarja kan er wel wat mee Bedankt. Weet je trouwens toevallig dan nog meerdere programma's die deze functie ook hebben en meerdere functie als fullscreen ? enz .

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 17:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien ook een serial en username voor dit programma zone trigger. Het is versie 1.5

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:22:
Weet iemand misschien ook een serial en username voor dit programma zone trigger. Het is versie 1.5
Benieuwd wanneer de waarschuwing en/of het slotje komt. :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Komtiedan he!

Controleer je mail even; dit soort verzoeken worden niet gewaardeerd op GoT. :) Verder aan Beuzelarij het verzoek in het vervolg gewoon een TR aan te maken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.