Toon posts:

adsl en kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag en deze is:

Ik heb door een fout nu twee internet verbindingen adsl en kabel internet dus ik dacht zou het niet mogelijk zijn om deze twee te combineren tot een aansluiting, ik heb het al in een brug gehad maar of dat werkt weet ik niet is er een andere manier om deze twee verbindingen tot een te maken zodat ik dan een snelle verbinding krijg?.

Ik heb windows xp pro
adsl is van wanadoo en de kabel van casema.

vriendelijke groet
blackwolf

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:34

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik weet dat er methodes voor zijn maar ken ze niet uit mijn hoofd, gebruik de search eens.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:41
kan met un speciale router maar die is best duur zoek maar op google adsl+kabel router of zo kan ook via een server met balanceload dacht ik en via een of ander vaag ding, ook een soort router maar die waren ERG duur...... dus dat is het niet waard.....

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De meest simpele oplossing is 2 NICs gebruiken. Vervolgens vertel je jouw favoriete p2p programma dat hij de verbinding van NIC 1 moet gebruiken en vertel je je browser om NIC 2 te gebruiken. Voor- en nadelen te opzichte van het echt samenvoegen van 2 verbindingen lijken me duidelijk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 05-10-2005 16:34 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn moederboard een ingebouwde netwerk kaart 100/1000 en heb een pci netwerk kaartje dus ik heb de kabel op de 100/1000 zitten en de adsl op de pci netwerk kaart 10/100 geloof ik, ik download met edonkey games enzo, edonkey wordt gevoedt met kabel internet maar ik zou eigenlijk die van adsl erbij willen trekken door middel van beide ip nummers te gebruiken.

blackwolf

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Een load balancer zoek je,

de goedkope opl is een linux bak met 3 nics en de juiste software (weet niet welke)

if broken it is, fix it you should

Pagina: 1