Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Al enige keren ben ik een GSM website begonnen.
De laatste keer was (mede dankzij heel wat mede tweakers) een aardig succes; een nokia 6600 info pagina. (6600.info) Helaas is deze website gesneuveld na een server crash.

Tegenwoordig heb ik mijn hostingzaakjes iets beter op orde, en door mijn voorliefde voor mobiele telefoons ga ik net zo vrolijk weer door... :)

Ik ben erg gefascineerd door het wiki principe, en door deze 2 mogelijkheden te combineren is gsmwiki.com ontstaan.

Lieve modjes: gsmwiki.com is een non-commerciele site, waar we hopelijk met z'n allen een complete database van kunnen maken. Ik hoop dat jullie dit linkje hier dus toestaan. Zo niet, edit dan even het URL-etje weg, dan kunnen mensen die enthausiast mee willen werken me wel even een PMetje sturen...

GSMWiki.com staat echt nog HEEL ERG in de kinderschoenen, en ik ga uiteraard zelf door met vullen. Des al niet te min kan ik best wat hulp gebuiken. Dus kom allen gezellig langs, geef je input, en vlieg vliegensvlug weer terug naar tweakers.net :P

De bedoeling is om GSMWiki te vullen met ALLES mbt GSM, dus telefoons, technieken, toekomst, etc...

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Aardig idee, ga zo 's kijken.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zou er ook 'smartphones' bij zetten: Qteks, MDA's, Orange SPV's enzovoort...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
waarom doe je niet alles over technologie ed.; dingen die niet meer wijzigen, op wikipedia zelf?
Waar schiet wikipedia zelf daarin te kort vind je, om dit project te doen, en VOORAL, om te kunnen zeggen dat het geslaagd is, het te blijven onderhouden?

[ Voor 45% gewijzigd door Mizitras op 05-10-2005 16:59 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 23:10
Leuk, maar waarom in het Engels?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Om je site te promoten zijn er zat andere sites, en ik zie niet in hoe hier een leuke discussie uit zal gaan komen, daarom dus op slot :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.