Ik heb op een of andere manier het probleem dat Word blijft terugkomen met u welbekende venster "Document herstellen". Hierin vind je dan een overzicht van de te herstellen bestanden. Het probleem is dat wat ik ook doe, het bestand iedere 2x dat ik word start terugkomt. Ik kan het bestand openen, opslaan etc, werkt niet. Ik kan hem niet verwijderen, die optie is greyed-out. Ook het uitschakelen van de herstelfunctie in word werkt niet. Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg?
Gaat dit om elk bestand? En is Word helemaal up-to-date? Nog errors in je event logs?
Ik verplaats het topic even van Software Algemeen naar Officesuites en -software, omdat Word daar beter op z'n plaats is
Ik verplaats het topic even van Software Algemeen naar Officesuites en -software, omdat Word daar beter op z'n plaats is
Sorry, ik wist niet dat er ook al een officesuites en software sectie was...
nee, het gaat steeds om exact hetzelfde bestand.
Ik open Word, alles goed
ik sluit word af
ik open Word, venster aan de linkerkant, herstelde documenten met daarin steeds datzelfde document.
Office is up to date geen meldingen in eventviewer.
nee, het gaat steeds om exact hetzelfde bestand.
Ik open Word, alles goed
ik sluit word af
ik open Word, venster aan de linkerkant, herstelde documenten met daarin steeds datzelfde document.
Office is up to date geen meldingen in eventviewer.
Als je dat niet bij elk bestand hebt zou eens met een repairtool kunnen proberen het bestand te repareren. [google=repair corrupt .doc] levert daartoe al wat opties
Heb je een reservekopie van het document (standaard hidden) in de map van dat document staan? Die dan even verwijderen.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
het bestand is niet dus niet meer aanwezig, ook geen temp files ->(~). Daarbij gaat het ook nog eens om een terminal server en lijken alle gebruikers er last van te hebben. Iets in all users of default user waardoor dit gebeurd. Miss een registerverwijzing?
Ik kan nergens meer iets vinden. I kheb het register al doorgespit, profiles gecontroleerd. Office 2003 opnieuw geinstalleerd, updates geinstalleerd. Geen idee... iemand enig idee?
Heb je de Normal.dot al eens verwijderd, heb geen idee of dit de oorzaak is (misschien beschadigd?) maar kwaad kan het niet, en aangezien deze iedere keer geladen wordt lijkt het me het proberen waard.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:56:
het bestand is niet dus niet meer aanwezig, ook geen temp files ->(~). Daarbij gaat het ook nog eens om een terminal server en lijken alle gebruikers er last van te hebben. Iets in all users of default user waardoor dit gebeurd. Miss een registerverwijzing?
Misschien is er onder de HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\Current Version\Terminal Server\Install\Software\\Microsoft\Office\ een registry setting terecht gekomen die aanduid dat er bestanden gerecovered moeten worden.
Ga op die positie eens aan de slag
Ga op die positie eens aan de slag
Pagina: 1