Toon posts:

Outlook 2003 Probleem met email verzenden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oom kan sinds kort opeens geen emails meer versturen met Microsoft Outlook 2003. Eerst werkte het allemaal perfect.

Het probleem is dat hij na het typen van het emailbericht en dan op verzenden klikt, de volgende melding krijgt:

"Je interface is niet geregistreerd."

Via Mozilla Thunderbird kan hij overigens wel gewoon emails verzenden...

Heeft iemand dit probleem ook is gehad en hoe los je dat op?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
je geeft niet aan of je wel gezocht heb naar een oplossing via google, ik kom na 10 seconden op deze site waar een mogelijke oplossing staat, heb je dat al geprobeerd ? Wat heb je nog meer geprobeerd ?

http://hellomate.typepad....4/03/outlook_2003_ju.html

SOLUTION:
Click Start, click Run,
type Msiexec.exe /fm GUID For Office 2003 Product
, and then press ENTER.

Anders ff verder zoeken, deze heb ik gevonden middels
http://www.google.nl/sear...stered+outlook+2003&meta=

[ Voor 4% gewijzigd door ParaNoiMia op 05-10-2005 15:48 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
offtopic:
Ik maak van OUTLOOK even Outlook, zodat het iets minder schreeuwerig overkomt.

Kan je wel via telnet mailen oid? Welke updates heb je geinstalleerd voor Office? Onlangs misschien iets veranderd? Probeer anders ook even: Help > Detect and Repair. Dat kan soms ook nog wel eens wat verhelpen :)
Deze error kan overigens door veel verschillende dingen komen. Kijk eens in je account-properties of daar niet perongeluk een niet bestaande LAN-interface is geselecteerd. Misschien anders een nieuwe virusscanner oid? Anders zou ik nog eens goed scannen. Dit alles uiteraard als de oplossing van ParaNoiMia niet werkt :P

Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Hier op GoT zien we graag dat je dat er even bij vermeldt. Check daarover ook even de Algemene gedragsregels (Netiquette).

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters