Ik weet niet of je Duits kan anders heb je hier wel wat aan.
Ik denk dat je voor 36.90 euro weinig speciaals moet verwachten. Het is waarschijnlijk heel dun aluminium met scherpe randen en het installatiegemak zal waarschijnlijk ook te wensen over laten.
Als je veel met je PC klooit raadt ik je toch een duurdere case van een gerenomeeerd merk aan
Als je veel met je PC klooit raadt ik je toch een duurdere case van een gerenomeeerd merk aan
en volgens het bericht zitten er ook nog ccfl's en 2 rounded cables bij.
Verwijderd
ik heb er ook 1 alleen dan heb ik er een lcd schermpje bij in bevalt me goed je kunt er niet te veel van verwachten maar voor het geld is het super
is het een betere kast dan een 300 watt Sweex CX4 P4
????
want die heb ik nu
want die heb ik nu
[ Voor 13% gewijzigd door Dennist4 op 05-10-2005 17:45 ]
dit is toch dezelfde case met een iets ander uiterlijk en met voeding?
Casereview @ Casejunkies
Casereview @ Casejunkies
Dennist4 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:51:
dit is toch dezelfde case met een iets ander uiterlijk en met voeding?
Casereview @ Casejunkies

Hij ziet er alleen iets anders uit
dat zeg ik.
Maar ik bedoel of de maker enzo hetzelfde is, de kwaliteit.
Maar ik bedoel of de maker enzo hetzelfde is, de kwaliteit.
GoT Huisregels
Het is alleen de bedoeling om 'ervaringen' topics te openen als je zelf ervaringen hebt
Als je geen ervaringen hebt, reviews lezen en searchen enzo... vind je niets? Dan zijn er ook geen ervaringen. Ga iig dan geen topic openen, hier heeft helaas niemand wat aan.
Het is alleen de bedoeling om 'ervaringen' topics te openen als je zelf ervaringen hebt
Als je geen ervaringen hebt, reviews lezen en searchen enzo... vind je niets? Dan zijn er ook geen ervaringen. Ga iig dan geen topic openen, hier heeft helaas niemand wat aan.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()