In het systeemlogboek krijg ik om het anderhalf uur de volgende fouten:
Registratie van DNS-record _kerberos._udp.driehoek. 600 IN SRV 0 100 88 driehoek01.driehoek. is mislukt met de volgende fout:
Geen records gevonden voor opgegeven DNS-query.
Registratie van DNS-record _gc._tcp.driehoek. 600 IN SRV 0 100 3268 driehoek01.driehoek. is mislukt met de volgende fout:
Registratie van DNS-record gc._msdcs.driehoek. 600 IN A 10.0.13.2 is mislukt met de volgende fout:
Daardoor kunnen een aantal gebruikers niet meer inloggen.
Specifcaties
Smallbusiness server 2000 Sp4 (nederlands)
Windows 2000 werstations Sp4 (nederlands)
Wat ik al heb geprobeerd:
Stop the Netlogon service.
Rename the Netlogon.dns file to Netlogon.old, and then rename the Netlogon.dnb file to Netlogon.old2.
Start the Netlogon service or restart your computer.
MORE INFORMATION
Er worden ook nog andere oplossingen geboden, helaas verhelpen deze het probleem niet.
De search, eventid.net en google.com hebben tot nu toe nog niet het gewenste resultaat geleverd.
En ik word geacht dit probleem op korte termijn op te lossen.
Heeft iemand een idee of tips ?
Registratie van DNS-record _kerberos._udp.driehoek. 600 IN SRV 0 100 88 driehoek01.driehoek. is mislukt met de volgende fout:
Registratie van DNS-record _gc._tcp.driehoek. 600 IN SRV 0 100 3268 driehoek01.driehoek. is mislukt met de volgende fout:
Registratie van DNS-record gc._msdcs.driehoek. 600 IN A 10.0.13.2 is mislukt met de volgende fout:
Daardoor kunnen een aantal gebruikers niet meer inloggen.
Specifcaties
Smallbusiness server 2000 Sp4 (nederlands)
Windows 2000 werstations Sp4 (nederlands)
Wat ik al heb geprobeerd:
Stop the Netlogon service.
Rename the Netlogon.dns file to Netlogon.old, and then rename the Netlogon.dnb file to Netlogon.old2.
Start the Netlogon service or restart your computer.
MORE INFORMATION
Er worden ook nog andere oplossingen geboden, helaas verhelpen deze het probleem niet.
De search, eventid.net en google.com hebben tot nu toe nog niet het gewenste resultaat geleverd.
En ik word geacht dit probleem op korte termijn op te lossen.
Heeft iemand een idee of tips ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 15:19 ]