Toon posts:

Photoshop feature toepassen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In onderstaand plaatje wil ik binnen de contouren van de ovale circel een andere image plaatsen. Maar wel op dezelfde manier zoals je nu ziet met die qtek smartphone, dus sluitend aan het randje. Weet iemand mij uit te leggen hoe dit moet, want ik heb diverse photoshop sites afgezocht maar deze feature wordt niet duidelijk beschreven.

Zie hier de link van het plaatje:
http://www.esteban.nl/pro.jpg

Verwijderd

Topicstarter
niemand die dit toevallig weet en mij hiermee kan helpen?

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 00:10
Ja hoor, zoek maar eens op 'masking'. En leer ook alvast even netjes met de pentool werken, dan moet je er wel uit komen. Succes!

offtopic:
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je binnen 24 uur je eigen topic omhoog schopt

Toch?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:09

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat dacht je van het in te voegen plaatje op een achterliggende laag zetten en dan het stuk binnen de afgeronde rechthoek weggummen in de originele laag?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ook deze vraag is een kwestie van de handleiding lezen en gewoon proberen :) Verder hierbij het verzoek het schoppen van je topic achterwege te laten tot 24 uur na de laatste post :) Zou je in het vervolg nog wat harder kunnen proberen voor je een topic opent op GoT?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.