[Word] Wijzigingen niet opgeslagen; toch terughalen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.312 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156712

Topicstarter
wat te doen als je op nee hebt gedrukt als gevraagd wordt of je de wijzingen aan een bepaald bestand wilt opslaan, en je toch die wijzigingen terug wil zien?
(ik drukte in de haast om weg te gaan op nee, nadat ik vier uur gewerkt had aan een word bestand)
is er nog hoop of moet ik opnieuw mijn wijzigingen handmatig aanbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:42

BoAC

Memento mori

Ten eerste welkom op GoT ;)

Wanneer je App is afgesloten ben ik bang dat je alles kwijt bent ja.
Wil je de volgende keer hoofdletters gebruiken? zie ook de faq ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 01:49

Gerco

Professional Newbie

Je zou kunnen kijken of er een verborgen bestand aanwezig is met de naam ~JouwDocument in dezelfde map als je document. Daarin zit een autobackup die Word regelmatig maakt. Als dat bestand niet bestaat (normaal wordt het verwijderd), heb je waarschijnlijk gewoon pech en moet je leren vaker te saven. Dat klinkt hard en dat is het ook, maar vziw is er dan niets meer aan te doen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien dit over Microsoft Word gaat verplaats ik dit topic even naar OFF. Het is sowieso erg applicatiespecifiek wat er nog te recoveren is aan dergelijke data; dus om er dan een generieke vraag van te maken is niet erg logisch :)

aanpassingen niet opgeslagen > [Word] Wijzigingen niet opgeslagen; toch terughalen? *
SA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Word heeft een feature "AutoRecover"
In je document: Extra > Opties > Opslaan-tabje. Daar kan je aangeven hoe vaak je een zogeheten .asd file wil laten genereren. Moet je ook even een map voor specificeren. Lees voor meer info http://support.microsoft.com/Default.aspx?kbid=107686
Zal wellicht niet helpen voor dit document, maar wel handig om een dergelijke fout in de toekomst te voorkomen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters