[multimonitor] rechts taakbalk

Pagina: 1
Acties:

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 15:11
Ben net aan het klooien met twee monitoren (2 tft's) op 1 pc. Maar wat ik wil lukt nog niet echt:

Ik wil het rechterscherm als hoofdscherm gebruiken (dus met taakbalk) en de linker als extra (ligt aan de opstelling en oppervlakte van mijn buro) Nu kan dat prima als je rechts als primair opgeeft maar nadeel is dan wel dat je dus met je muis door de rechterkant moet gaan om links uit te komen... :O

Hoe kun je nu rechts je taakbalk hebben en ook gewoon door de linkerkant kan gaan om links uit te komen?

Kamer huren

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:53
Je moet bij beeldschermeigenschappen (tabblad instellingen) de monitoren zo neerzetten dat de setup overeenkomt met de situatie zoals je schermen op je bureau staan.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Het scherm kun je verplaatsen onder de instellingen en dan is het gewoon even spelen met de instellingen. Het is mij zonet ook wel gelukt, maar ik kan het zo direct niet meer reproduceren.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 15:11
Tatsu schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:01:
Het scherm kun je verplaatsen onder de instellingen en dan is het gewoon even spelen met de instellingen. Het is mij zonet ook wel gelukt, maar ik kan het zo direct niet meer reproduceren.
Ik kreeg het voor elkaar maar dan precies verkeerd om.. dus maar even fysiek de monitoren omgedraaid. Je moet idd de juiste volgorde aanegven in het tabblad...

Kamer huren

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Inderdaad, bij instellingen dat tweede scherm naar links slepen.
Denk er wel aan: als je af en toe wil switchen omdat je ook een tv-out hebt, dan zal scherm 2 na het weer 'enablen' vaak toch weer rechts gepositioneerd worden. Raar maar waar...

Punctuality is the politeness of kings