Toon posts:

Internetten zonder tel abbonee

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier is mijn vraag
Op het moment bezit ik @HOME maar aangezien die maar niet omhoog willen gaan wordt het toch wel erg duur
Nou is mijn vraag Ik heb GEEN vaste TEL meer ( de kabel ligt er wel ) en die wil ik ook niet daar ik zelden of nooit bel

Maar zijn er bvb providers die je WEL internet geven ZONDER dat je een abbo hebt bij KPN
dus internetten via de telkabel maar geen vaste lasten voor KPN ??

Nou hopelijk kunnen jullie me helpen

Groetjes

• Paide22
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:41
Dit kan met direct adsl van KPN. Dit is wel wat duurder dan gewoon ADSL.
Belcompany biedt deze abonementen goedkoper aan, waardoor het redelijk concurrerend is.
Vaak is een budgetaansluiting van KPN plus een ADSL abo goedkoper

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

Kijk eens naar Tiscali, die werken met hun eigen netwerk (ook ADSL) ipv KPN...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:42:
Ok hier is mijn vraag
Op het moment bezit ik @HOME maar aangezien die maar niet omhoog willen gaan wordt het toch wel erg duur
Nou is mijn vraag Ik heb GEEN vaste TEL meer ( de kabel ligt er wel ) en die wil ik ook niet daar ik zelden of nooit bel

Maar zijn er bvb providers die je WEL internet geven ZONDER dat je een abbo hebt bij KPN
dus internetten via de telkabel maar geen vaste lasten voor KPN ??

Nou hopelijk kunnen jullie me helpen

Groetjes
Als je ADSL wilt hebben dien je ook een telefoon aansluiting te hebben, wat je dus niet hoeft te doen is er mee bellen. Wat je zoekt heet kaal koper en kost even duur als het goedkoopste telefoon abonnement van KPN. Je kan dus beter deze kiezen en dan geen splitter er tussen doen zo doende kan je niet bellen maar wel gebruik maken van ADSL.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
Versatel biedt dat nu aan.. ze zeggen tenminste dat de KPN de deur uitkan, dus ik neem aan dat zij ook de koperdraad betalen voor jou aan de KPN. Maar of je het kunt aanvragen zonder tel lijn???

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

we_are_borg schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:52:
Wat je zoekt heet kaal koper en kost even duur als het goedkoopste telefoon abonnement van KPN. Je kan dus beter deze kiezen en dan geen splitter er tussen doen zo doende kan je niet bellen maar wel gebruik maken van ADSL.
Niet correct ik heb voor mijn nieuwe woning KPN ADSL DIRECT BASIC afgesloten, zonder telefonie abbonement en dat kost me in totaal 52,95 per maand., 3 euro dus ipv 10 euro per maand :*)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

Li0nHeart schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:30:
Versatel biedt dat nu aan.. ze zeggen tenminste dat de KPN de deur uitkan, dus ik neem aan dat zij ook de koperdraad betalen voor jou aan de KPN. Maar of je het kunt aanvragen zonder tel lijn???
versatel is via de kabel, digitale telefonie, dus je gebruikt de kpn lijn ook niet ;)

• xychix
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Bij tweakdsl kan het ook. idd. dan betaal de ISP de 9,40 voor de lijn aan KPN en heb jij niets met kpn van doen.

Ik zou echter dan toch 9,60 zelf aan KPN betalen en MET linesharing gaan werken. kun je er altijd nog een fax of whatever op aansluiten.

helaas heb ik net voor de bovenste oplossing gekozen. Omzetten komt te boek als "verhuizing" en is erg duur!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• we_are_borg
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

BYM schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:44:
[...]

Niet correct ik heb voor mijn nieuwe woning KPN ADSL DIRECT BASIC afgesloten, zonder telefonie abbonement en dat kost me in totaal 52,95 per maand., 3 euro dus ipv 10 euro per maand :*)
Yep alleen een erg duur abonnement om te nemen aangezien 10Mbit bij BBned ongeveer 30 euro kost met daarbij 9,40 telefoon aansluiting kom ik op ongeveer 40 euro uit. Nu zal he abonnement naar de 8Mbit gaan maar dan nog is het duur. Ook 18-24Mbit is een stuk beter neem dus een aanbieding van 44,95 plus 10 abonnements kosten KPN zit ik op 54,95 ben ik sneller voor 2 euro meer. Het pakket lijkt goedkoop maar is het dus niet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:42:
Ok hier is mijn vraag
Dit bericht rept anders weer over een aankomende snelheidsverhoging.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

we_are_borg schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:52:
[...]

Yep alleen een erg duur abonnement om te nemen aangezien 10Mbit bij BBned ongeveer 30 euro kost met daarbij 9,40 telefoon aansluiting kom ik op ongeveer 40 euro uit. Nu zal he abonnement naar de 8Mbit gaan maar dan nog is het duur. Ook 18-24Mbit is een stuk beter neem dus een aanbieding van 44,95 plus 10 abonnements kosten KPN zit ik op 54,95 ben ik sneller voor 2 euro meer. Het pakket lijkt goedkoop maar is het dus niet.
Gelukkig kan jij een alternatief kiezen, ik zit op een locatie waar slechts KPN-ADSL beschikbaar is :z (bitstream-locatie ook wel)
Zou je trouwens wel BBned willen dan ?
Na alle problemen destijds bij HCCnet ?

[ Voor 6% gewijzigd door BYM op 06-10-2005 12:38 ]

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-02 09:33
Alles wat je leest over dat je niets met KPN te maken zal hebben, wordt dan voor je gedaan. Zij betalen kpn wel voor hun koperlijn.

Wanneer KPN echt zijn monopolie verliest, is nog niet bekend.

Zie: OPTA schrapt abonnementenmonopolie KPN

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-02 12:45
Li0nHeart schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:30:
Maar dan moet je wel eerst een KPN abo hebben.

inderdaad, ik vond het ook raar.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Logisch dat KPN altijd betaald wordt voor gebruik/huur van een koperlijn. Iemand moet de eigenaar zijn en het beheer/onderhoud op zich nemen natuurlijk.

Aan de andere kant kan het tarief van 9.90 per maand incl BTW wel eens bijgesteld worden natuurlijk als blijkt dat de werkelijke operationele kosten lager zijn voor KPN voor onderhoud & beheer van kopernetwerk. Daar zou de OPTA iets over kunnen zeggen misschien.

Echter zal daar altijd 1 partij zijn die dat kopernetwerk zal beheren en onderhouden. Zal vast niet verkocht worden of in delen verkocht gaan worden. Dan krijg je zo'n situatie als met het COAX in nederland van de diverse kabelmaatschappijen.

Verder is alle informatie echt prima te vinden. Dit is de zoveelste thread over ADSL zonder KPN-telefonie abonnement.

[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 06-10-2005 12:44 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.