[Laptop] Boot niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107995

Topicstarter
Ik heb hier een laptop het altijd gedaan heeft, deze heeft enige tijd in de kast gelegen, maar moet weer worden gebruikt. De laptop start alleen niet meer op, als ik zonder netstroom maar op de accu wil booten, knippert de acculed 8x en daarna de hdd led 1x en dan niets meer. Doe ik de spanning er op, dan brand het lampje van acculed gewoon, dat hij aan het opladen is, maar druk ik op de power knop, krijg ik weer 8x knipperen van acculed en 1 x van hddled, waarna hij weer verder gaat met laden..

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik heb al op GOT en google gezocht..maar oplossing nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Start hij wel op wanneer je de netspanning erop hebt maar met de accu eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 07:15
Als je het merk en type nummer zou geven zouden wij misschien ook nog even voor je kunnen zoeken...?

Kijk anders eens in de handleiding, misschien dat die laptop je iets probeert te vertellen met die knipperende ledjes. (mocht je de handleiding niet hebben probeer deze dan te downloaden van de website van de fabrikant)

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

wat voor laptop gaat het om?
kan zijn dat de accu dood is (zie een auto met een lege accu), probeer die eens door te meten :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107995

Topicstarter
Het betreft een Compaq Evo n600c.

Als ik de accu er uit heb en op netspanning heb staan is er hetzelfde probleem. Andere accu verhielp het probleem ook niet..

Boekje heb ik niet, online handleiding zal ik es even op zoeken. maar bij het type op de HP site, kon hij niets vinden over het probleem.