Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
Heren,

Mijn vorige abbonement bij Vodafone 150 begint af te lopen (06-01-2005) en zodoende heb ik deze stopgezet.

Ik had deze aangevraagd via gsmstunter.nl en had toen een flinke cashback ontvangen waarbij het maand bedrag op 0,00 uit kwam :).

Nu ben ik dus opzoek naar een soortgelijke aanbieding maar wat mij opvalt (gsm.nl, gsmweb.nl, gsmstunter.nl) is dat soortgelijke aanbiedingen er helemaal niet meer zijn.

Weet iemand of dit komen gaat of gewoon compleet niet meer?
Zijn er mensen die weten of er op dit moment nog goede aanbiedingen de rondte in gaan?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kijk op www.telecomvergelijker.nl voor de beste deals.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Morphine schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:45:
Weet iemand of dit komen gaat of gewoon compleet niet meer?
Zijn er mensen die weten of er op dit moment nog goede aanbiedingen de rondte in gaan?
Ik vrees dat je geduld moet hebben. De laatste tijd zijn er inderdaad weinig aanbiedingen voor 0 euro per maand...er valt volgens mij weinig pijl op te trekken wanneer er weer een supergoede aanbieding is.

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 11:23
Die acties zijn er nog steeds wel, maar niet altijd. Je moet dus gewoon de verschillende pagina's in de gaten houden.

Wil je overigens nummerbehoud? Dan had je namelijk je abonnement niet zelf op moeten zeggen! Nummerbehoud is overigens gratis en is bij ieder abonnement mogelijk.

• hemiparo
  • Niet online
Als je aangeeft dat het nummer naar prepay gezet moet worden heb je toch nummerbehoud? Of is dit bij Vodafone niet mogelijk?

• Morphine
Ik heb mijn abbonement zelf opgezegd en aangeven dat ik nummerbehoud bij mn volgende provider wil gaan gebruiken.

Ik heb nu een abo van t-mobile 300 voor me liggen (5,95 per maand) waarbij de dame aan de lijn (& het contract) verteld dat als je zelf je contract opzegt dat het sneller gaat dan als de nieuwe provider dit voor je regeld.

• Wouter!
hemiparo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:50:
Als je aangeeft dat het nummer naar prepay gezet moet worden heb je toch nummerbehoud? Of is dit bij Vodafone niet mogelijk?
:? Wat bedoel je? (ik bedoel, ik zie de link met bovenstaande replies niet ...)

Je kunt wel van prepay naar abonnement met nummerbehoud, maar ik weet niet of je ook weer naar prepay kunt met jezelfde nummer ...
Morphine schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:53:
Ik heb mijn abbonement zelf opgezegd en aangeven dat ik nummerbehoud bij mn volgende provider wil gaan gebruiken.

Ik heb nu een abo van t-mobile 300 voor me liggen (5,95 per maand) waarbij de dame aan de lijn (& het contract) verteld dat als je zelf je contract opzegt dat het sneller gaat dan als de nieuwe provider dit voor je regelt.
Hmm, d'r wordt mij steeds met nadruk gezegd dat ik het niet zelf mag opzeggen omdat anders nummerbehoud niet meer mogelijk is.

[ Voor 41% gewijzigd door Wouter! op 05-10-2005 12:57 ]

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:32

sphere

Debian abuser

Als je zoekt op telecomvergelijker voor toestel met abonnement, is er slechts een die in jouw straatje past. Voor een 2-jarig abonnement zou je 20 euro per maand toekrijgen. Mij lijkt het onzin, maar goed, je kan altijd even kijken.

Nokia 6670
24 maanden
KPN Hi €20 - 125/250
€ -481.00 (totaal)
€ -20.04 (per maand)
gsmbox.nl

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Morphine
Sim-Only is voldoende :)

Veel minuten voor weinig geld (Nu nog steeds T-Mobile 300 in mijn ogen).

(En dat nummerbehoud gaat wel goedkomen)

[ Voor 1% gewijzigd door Morphine op 05-10-2005 13:04 . Reden: behoud .. d0h ]

• Wouter!
Wil je er eigenlijk ook een nieuw toestel bij, want dat blijkt niet uit je openingspost.

edit: SIM-only dus ...

En dat nummerbehoud zal dan wel goedkomen ja :).

www.gsmeasy.nl heeft vaak ook wel mooie acties. Daar heb ik vorig jaar ook 'n twee jarig Hi25 abonnement met toestel afgesloten en kreeg 275 Euro teruggestord op m'n rekening :).

[ Voor 68% gewijzigd door Wouter! op 05-10-2005 12:58 ]

• hemiparo
  • Niet online
Wouter! schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:54:
[...]
:? Wat bedoel je? (ik bedoel, ik zie de link met bovenstaande replies niet ...)
Wat ik bedoelde: jij gaf aan dat nummerbehoud na zelf opzeggen niet mogelijk is. Ik dacht dus van wel. In ieder geval bij Orange van abonnement -> prepay -> abonnement zonder problemen.

• Morphine
ik ga gewoon in 1x van vodafone abo -> t-mobile abo :)
Pagina: 1