Toon posts:

met XP laptop printen via een Apple?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze vraag ook al gesteld bij netwerken maar aangezien ik daar voorlopig niet verder kom probeer ik het hier nog maar eens.
Wij hebben op ons architectenburo een netwerk met 2 powermacs, 2 powerbooks en mijn Fujitsu siemens laptop. Dit alles communiceert (zowel bedraad als draadloos) middels een SMC wireless router (zo'n blauw met zilvere, nog geen jaar oud). Op 1 van de twee powermacs (OS 10.3) staat een epson 1270 printer waarmee bijna iedereen via het netwerk kan printen. Ik met mijn laptop dus helaas niet...
Ik heb al bonjour geinstalleerd, getracht om in XP een printer via IP adres in te stellen en alle mogelijke opties geprobeerd via de wizard printer installeren.
Helaas is het me nog steeds niet gelukt en ik wordt een beetje moe om de hele tijd heen en weer te lopen met mn laptop naar de printer..
Iemand enig idee?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Hallo suravida,

Ik heb een topic move vanuit Netwerken aangevraagd, het is niet handig om twee topics bij te houden vandaar dat deze op slot gaat. Als de nt modjes wakker worden kun je in dat topic verder posten in Apple Talk. :)

Dit topic is gesloten.