[MSN] MSN adresssen AUTOMATISCH verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57
Hallo

Er zijn al talloze posts over hoe je de msn adressen kan verwijderen via user account > manage .net passports en andere wijze.

Echter, is er een manier/optie om het 1e instantie helemaal niet te laten opslaan? Ik heb gezocht naar tools en programma's maar nog niets kunnen vinden. Wat ik uiteindelijk wil is dat een gebruiker zich kan aanmelden en achteraf geen sporen van is. Dus niet elke keer zijn .NET passport moet verwijderen via User Accounts.

Bij voorbaat dank,

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Je kunt toch gewoon "do not remember me" ofzo aanvinken. Openbare computer meuk aanvinken in de opties en niet je inlog gegevens in Windows laten opslaan met je .Net geneuzel...

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Of gewoon MSN 7.5 downloaden. Daar kun je dat gewoon bij het aanmelden aangeven. Of bedoel je dat niet?

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57
De "Do not remember me" optie heb ik niet, bedoel je niet van password opslaan?

Nu heb ik een lijst van aantal msn adressen en sommigen adressen wil ik eruit hebben.
Dat doen we nu via user accounts > manage passwords.

Wellicht geef ik dan MSN 7.5 a try, maar het is nog beta toch?

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Het is zowiezo erg kut om die adressen eruit te halen. Hoe dat precies moet weet ik niet, misschien vind google een oplossing!?

Ik weet niet welke MSN messenger je hebt, maar je moet in de opties wel iets kunnen instellen. Zoek naar openbare computer of niet opslaan van gegevens.
Bij MSN 7(.5) kun je dat gewoon in het login scherm aangeven.
XP heeft zo'n optie om je MSN gegevens aan je gebruikers account te koppelen, die optie moet je dan dus ook niet gebruiken!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Goodfella schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:44:
Wellicht geef ik dan MSN 7.5 a try, maar het is nog beta toch?
nee te downloaden van messenger.msn.com
Pagina: 1