Geheugen Uitbreiding Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Hey mensen. Dit is m'n eerste post hier, dus slacht aub me niet meteen af als ik iets niet helemaal goed doe.
Anyway, hier is m'n vraag:
Ik zit er aan te denken om 2GB geheugen te kopen om o.a. BF2 wat beter te laten lopen (er wordt nog wel eens van mn HD geswapped). Echter weet ik niet helemaal zeker welke type ik moet kopen. M'n systeem is een AMD64 4000+ met op dit moment 1GB aan Valueram PC3200 geheugen. Het is niet m'n bedoeling om de onderdelen te OC'en, maar puur om bepaalde spellen net wat vloeiender te laten lopen. Ik zat te denken aan de Kingston KVR400D2N3K2/2G modules, maar nou weet ik niet zeker of dit ECC of non ECC moet zijn, en of dit wel snel genoeg is. Is het misschien beter om de PC4200 versie te nemen, of is dit verschil te verwaarlozen omdat ik geen OC'ed onderdelen heb. Graag wat advies.

Verwijderd

PMG FAQ :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 12:10 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ok om nou niet gelijk met FAQ te gaan smijten kan je volgens mij beste gewoon PC3200 kopen, geen ECC want dat heb je niet nodig. En dat is snel zat. mocht je 1 gig pc4200 erbij kopen dan draait dat zoiezo op pc3200 omdat het terug clocked zodat alles gelijk loopt.

Voor meer informatie kan je in FAQ kijken het linkje wat superabje geeft

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Gewoon standaard (unbuffered, non-ecc) PC3200 spul, Kingston is een prima merk.

Naast de FAQ en natuurlijk de manual kun je ook op de site van je moederbord producent zien welk geheugen je moet gebruiken.

Er wordt niemand afgeslacht, maar het topic gaat wel dicht; je hebt je antwoord en weet ook waar je het antwoord nu kunt vinden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.