Laptop batterij, welke?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 18:18
Nu kan ik van iemand een goede laptop overkopen voor een leuke prijs, alleen is er een probleem. De accu/batterij die hij nu heeft gaat maar een paar minuten mee en nu zijn we samen hierover in overleg gegaan over de kosten etc. dus dat komt wel goed maar mijn vraag is nu:
Hij heeft een "Li-ion EMC31J 14.8 V 4000 mAh" batterij, nu willen we deze vervangen voor een nieuwe en ben ik op internet deze tegengekomen:

http://66.249.93.104/sear...+li-on+EMC31J+prijs&hl=nl

Past deze in die laptop, en ook qua vermogen enzo? Zo niet, kunnen jullie dan even mij een stapje opweg helpen want ik heb uiteraard ook eerst gegoogled maar kom d'r even niet wijs uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Alm4riC op 05-10-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:52

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

In plaats van de vraag hier te stellen, zou je hem ook aan de winkel kunnen stellen. Dan WEL even het type laptop vermelden natuurlijk. Indien zij dit bevestigen, heb je ook nog eens een poot om op te staan, mocht het toch niet passen

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 13:54
Inderdaad wel handig als je wat meer info over de laptop geeft. Merk en type en zo. Verder staat dit meestal op de supportsite van de fabrikant of weet de winkelier het wel zoals boven gezegd. Ik denk niet dat veel tweakers dat allemaal toevallig zouden weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
dit is wat ik weet, het type is dus 'n Gericom en hij heeft 'm ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de Mediamarkt.

Merk: Gericom
Processor: Intel Celeron 2.2 GHz
Geheugen: 448 MB RAM
Videokaart: Onboard 64 MB
Scherm: 15"
Hardeschijf: 40 GB
USB poorten: 4 maal
CD Combidrive: DVD R + CD R/W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alm4riC
Ghehe, na een lange zoektocht heb ik eindelijk zelf wat gevonden. Bij deze sorry voor de overlast :9

Gooi dees maar weg :)