Ik zit met het volgende probleem....
Ik ben bezig met een website, deze moet gemaakt worden in twee talen.
Nou heb ik zelf een soort content management systeem gemaakt voor paginas waar
informatie opstaat en die aangepast kan worden.
Ik heb ook nog enkele formulieren die op de website moeten komen en daarvoor heb ik de volgende mogelijkheden denk ik tenminste:
- Afhankelijk van de gekozen taal de pagina met het formulier laden.
- Afhankelijk van de gekozen taal de text van het formulier weergeven.(bij elke tekst of melding een if statement)
- Alle teksten op het formulier uit een database lezen. (labels, meldingen, enz.)
- Of een combinatie
Ik ga er vanuit dat de teksten meldingen niet zullen veranderen op dit formulier. Ik ben nu erg benieuwd wat jullie de beste oplossing lijkt gezien de snelheid en overzichtelijkheid.
Ik ben bezig met een website, deze moet gemaakt worden in twee talen.
Nou heb ik zelf een soort content management systeem gemaakt voor paginas waar
informatie opstaat en die aangepast kan worden.
Ik heb ook nog enkele formulieren die op de website moeten komen en daarvoor heb ik de volgende mogelijkheden denk ik tenminste:
- Afhankelijk van de gekozen taal de pagina met het formulier laden.
- Afhankelijk van de gekozen taal de text van het formulier weergeven.(bij elke tekst of melding een if statement)
- Alle teksten op het formulier uit een database lezen. (labels, meldingen, enz.)
- Of een combinatie
Ik ga er vanuit dat de teksten meldingen niet zullen veranderen op dit formulier. Ik ben nu erg benieuwd wat jullie de beste oplossing lijkt gezien de snelheid en overzichtelijkheid.