Haai,
Ik had op m'n A8N-SLI 2 maxtor's staan in mirrored op de sil sata.
ik denk vanwege uitgestelde schrijfproblemen werd deze niet meer zichtbaar, en wat ik nu ook probeer kan ik ze niet meer benaderen.
Ik heb geprobeerd via de Nforce sata, maar daar hetzelfde.
Los of tegelijk hetzelfde probleem.
Met opstarten en in schijfbeheer zie ik ze staan als dynamisch,
maar als ik opnieuw activeren doe word de bewerking niet voltooid.
er staat een 'inrijverbodsbordje' teken bij.
Ik heb het idee dat als ik chkdsk kan uitvoeren het verholpen kan zijn, maar dan moet ik de schijf wel kunnen benaderen.
Als ik m'n data (belangrijke) kan terugkrijgen stop ik meteen met raid, ik heb er geen goede ervaringen mee.
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, of het zelfde probleem gehad?
Als ik 1 vd schijven alleen aansluit, en xp erop wiol installen (dit werkt ook wel eens om weer te kunnen benaderen) ziet ie de schijf als geheel gebruikt (vol) en kan dus xp er niet tijdelijk ff opzetten.
Mvgr,
Matthé
Ik had op m'n A8N-SLI 2 maxtor's staan in mirrored op de sil sata.
ik denk vanwege uitgestelde schrijfproblemen werd deze niet meer zichtbaar, en wat ik nu ook probeer kan ik ze niet meer benaderen.
Ik heb geprobeerd via de Nforce sata, maar daar hetzelfde.
Los of tegelijk hetzelfde probleem.
Met opstarten en in schijfbeheer zie ik ze staan als dynamisch,
maar als ik opnieuw activeren doe word de bewerking niet voltooid.
er staat een 'inrijverbodsbordje' teken bij.
Ik heb het idee dat als ik chkdsk kan uitvoeren het verholpen kan zijn, maar dan moet ik de schijf wel kunnen benaderen.
Als ik m'n data (belangrijke) kan terugkrijgen stop ik meteen met raid, ik heb er geen goede ervaringen mee.
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, of het zelfde probleem gehad?
Als ik 1 vd schijven alleen aansluit, en xp erop wiol installen (dit werkt ook wel eens om weer te kunnen benaderen) ziet ie de schijf als geheel gebruikt (vol) en kan dus xp er niet tijdelijk ff opzetten.
Mvgr,
Matthé