Duke Nukem Forever, Gespot!

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 15:51

Defspace

Administrator

Topicstarter
Het lijkt er op dat Duke Nukem Forever er eindelijk komt!!

Hij is gespot op amazone.

http://www.amazon.co.uk/e...p%5F1/026-6899034-7581254

Hopelijk zijn al die jaren ontwikkelen de moeite waard :)

Amazon heeft meestal wel een goede naam mbt software en pre-order maar helaas op de site van duke4 staat nog steeds de volgende quote.
No, you cannot pre-order the game. If you see some online store saying "We are taking pre-orders", they're just trying to get your money (they usually also make up their own supposed "insider release date info", too). There is no release date set, we are not taking pre-orders for the game. End of story
Ik hoop iig dat het geen hoax is want hier zit ik al jaren op te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Wil je niet teleurstellen maar deze staat al een geruime tijd op amazon.

Eerste reactie potentiele koper uit October 13, 2004....

I rest my case

[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 05-10-2005 09:59 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
lol, check die screenshots!
Vroegah, toen dit item HOT was, vond ik ze waanzinnig.
Nu, een jaar of 8 later, ziet het er niet uit!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 out of 5 stars Duke Nukem (takes) Forever!, January 20, 2005
Reviewer: iyha from Stoke-on-Trent, Staffordshire United Kingdom
You will be either long dead or in a retirement home before this one sees the light of day. The Duke team are the butt of endless vapourware jokes, and why not? 9 years in development and counting, I wish I had a boss who was as understanding about deadlines as these guys have. Preordering this is like buying one of those acre on the moon certificates - something your descendents will get to see and enjoy long after you've passed on.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Mag ik de topicstarter één woordje toefluisteren?

Daikatana

Oftewel: Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en de game helemaal _o_ wordt. Echter, ik heb zo het idee dat het wel eens een klassiek geval van "too little, too late" zou kunnen worden.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace

Defspace

Administrator

Topicstarter
Shit had even niet verder gekeken op amazone....(Naar datums enzo)

maareh. Ik geef de hoop niet op!!! :+

Die screenshots moet je ook niet serieus nemen. Die zijn allang niet meer geldig ;)

Quote van duke site ;)
The screenshots and videos that were here have been removed as they no longer represent the game's current look and feel. We will put more up at a later date.
* Defspace blijft hopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Volgens mij is het de grootste HOAX aller tijden in de Gamewereld.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Duke Nukem Forver In Development :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Defspace schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:23:
Shit had even niet verder gekeken op amazone....(Naar datums enzo)

maareh. Ik geef de hoop niet op!!! :+

Die screenshots moet je ook niet serieus nemen. Die zijn allang niet meer geldig ;)

Quote van duke site ;)

[...]

* Defspace blijft hopen :9~
Representatief screenshot van DNF in de huidige staat:

Vorig jaar was er nog heisa rond het feit dat 3DR nog modelers en animators zocht om te werken aan DNF. Kijkend naar de screenshots uit 2001 kon ik niet anders dan concluderen dat 3DR (laatste titel was DN3D) gewoon hopeloos achterloopt op de rest van de industrie en niet voldoende talent in huis heeft om te kunnen concurreren met de rest.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

He joh, die spoiler werkt niet goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace

Defspace

Administrator

Topicstarter
Toch blijft het gek dat je hem in een bundel met Quake 4 op amazone kan pre-orderen.
Ze lijken er dan toch vrij zeker van dat ze hem kunnen leveren.
Amazone is toch niet de eerste de beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Gunp01nt schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:44:
[...]

Representatief screenshot van DNF in de huidige staat:

Vorig jaar was er nog heisa rond het feit dat 3DR nog modelers en animators zocht om te werken aan DNF. Kijkend naar de screenshots uit 2001 kon ik niet anders dan concluderen dat 3DR (laatste titel was DN3D) gewoon hopeloos achterloopt op de rest van de industrie en niet voldoende talent in huis heeft om te kunnen concurreren met de rest.
Mooie screen idd. :)

Vermoedt dat het bij een paper launch blijft.
Ze blijven maar zeggen dat hij komt, maar pas wanneer het af is.
Alleen wanneer "af" zover is weet niemand, misschien hun ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:49

Bob Popcorn

Plop!

Platform: Windows XP.Windows Me.Windows NT.Windows 98
This item will be released on December 2, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.

8)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 22:57
Bob Popcorn schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:23:
Please note that release dates are subject to change.

8)
;)
Tja, geen touw aan vast te knopen dus.
Natuurlijk hoop ik dat ie ook komt, maar na die 7 a 8 jaar heb ik de hoop opgegeven. Toen dit "hot" was las ik nog de PU! :P
Kan me nog een exemplaar herrineren met hem op de cover.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
ik denk dat deze versie niet kan matchen bij de eerste die ik ken, de 2D versie. Die speelde ik echt veel :D, hoelang geleden zal dat zijn geweest 13 jaar ofzo? Goeie oude tijden ;( Spellen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Zullen we ooit nog zoiets mee maken? Ik hoop het

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Duke Nukem Forever... afkorting DNF... waar staat dat voor in het racewereldje ? Juist Did Not Finish :D

Persoonlijk zie ik deze game niet meer komen hoor, die gasten zijn zo soepel met de "deadlines'" dat 2 dec 2005 gewoon een loze datum zal zijn.

Begrijp me niet verkeerd, DN3D was sjiek, zeker voor die tijd.. maar met een dergelijk concept beland een spel tegenwoordig regelrecht in de budgetbak... Al wil ik niet weten dat wanneer ze daadwerklijk fulltime aan dit product werken wat de productiekosten wel niet moeten zijn :|

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace

Defspace

Administrator

Topicstarter
Begrijp me niet verkeerd, DN3D was sjiek, zeker voor die tijd.. maar met een dergelijk concept beland een spel tegenwoordig regelrecht in de budgetbak..
Sorry hoor maar een 3d spel met een op sex beluste mafkees in een 3d wereld met een grote knipoog beland volgens mij niet zomaar in de budgetbak mits de grahics van deze tijd zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Defspace schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:21:
[...]

Sorry hoor maar een 3d spel met een op sex beluste mafkees in een 3d wereld met een grote knipoog beland volgens mij niet zomaar in de budgetbak mits de grahics van deze tijd zijn :P
Maar dan moet die wel eerst uit komen, en daar wordt nu juist aan getwijfeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Zie http://theinquirer.net/?article=26699
We do know the developers of Duke Nukem Forever changed the software engine three times and that now it wants to stick with the Doom 3 engine. All the pictures posted on original Amazon site are from a year old design and should be updated and changed by now.

If on the other hand Amazon is right and the game sees the light of the day soon, would be the biggest gaming surprise of all times. You just never know as everything is possible but highly unlikely. µ

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Als ze het uitbrengen hoeven ze niet zoveel aan marketing te besteden, dat scheelt. :+
Ik heb altijd gewoon gedacht dat ze het spel vanzelf een keer uitbrengen: anders is al dat geld zeker over de balk. Als ze het wel uitbrengen kunnen ze beginnen met de kosten terug te verdienen. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace

Defspace

Administrator

Topicstarter
Maarja, the inquirer heeft er dus ook vandaag en gister aandacht aan besteed. Het nieuwtje is dus niet helemaal uit de duim gezogen ;)
Misschien dat deze extra media aandacht de ontwikkelaars een hart onder de riem steekt zodat ze weer hard aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:47

Clush

Do as I say...

er is sowieso veel geld over de balk...

even aannemen dat ze er nog mee bezig zijn:
het spel zou geloof ik al in '99 uitkomen, laten we zeggen dat een gemiddeld spel 2 jaar duurt om te ontwikkelen... zijn ze dus in 97 begonnen, het is nu 2005, is dus 8 jaar verschil...
om met de tijd mee te gaan zouden ze dus de engine al 4 keer herschreven moeten hebben, wat betekent dat ze 4 keer van 0 overnieuw zijn begonnen... dat is 4x de ontwikkelkosten, en 0 keer de inkomsten... dat geeft de volgende mogelijkheden:

1. ze hebben een geldschieter die het niet zoveel kan schelen of hij zijn investering ooit nog terugziet.
2. ze ontwikkelen het spel in hun vrije tijd of doen het 'erbij'.
3. ze houden ons (en zichzelf?) voor de gek.

1 is niet waarschijnlijk... games zijn big business, en een beetje zakenman herkent een bodemloze put als ie er 1 ziet. 2 zou natuurlijk kunnen, maar ik vraag me af of je ooit een populaire fps kan maken als je er maar parttime aan werkt... op het moment dat het vorm begint te krijgen loop je alweer achter... 3 lijkt mij eigenlijk het meest waarschijnlijk.

de jongere generatie gamers heeft nog nooit van the duke gehoord... ALS het spel ooit al uitkomt, zullen ze weer een enorme reclamecampagne op moeten zetten... en dat is best lastig als je geen geld meer hebt... Take2 is ook niet gek...

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace

Defspace

Administrator

Topicstarter
Clusharaw schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:06:
3 lijkt mij eigenlijk het meest waarschijnlijk.
Ik weet het niet hoor. De meeste gamers zijn tussen de 25 en 40 en die hebben allemaal wel van duke gehoord (als ze gamer zijn)

Daarbij heeft 1 van de lead developers van DNF het volgende nog geantwoord op 21 mei van dit jaar.
>>1) Can you tell us what Video Card you guys are currently running it on? If not can you tell us if it is a new video card?

9800 Pro's, some 6800GT's and some 6800 Ultra's.

>>2) Have you completed at least 70% of the models?

This is hard to say, as a model can be anything from a prop (like a chair, microwave, etc) to the tons and tons of models that go into the levels as architecture to flesh out a level.

A ton is done. We have hundreds of props that you can place in the world, and the artists just continue to pump stuff out.

>>3) Are a majority of your models textured?

We complete them as they go in, so the ones that are done, are in.

>>4) Have all the weapons been programed in and are usable in-game right now?

Yes. In, with animations, sound pass, and final textures. We'll probably add a couple more as we go, and there are some whacky ideas we want to explore, but all the base guns are in and we could ship with what we have.

>>5) Aproximetly how many types of enemies are there?

15 or so, and working on more.

>>6) Is the game divided up into Episodes or just levels?

Levels.

>>7) Is there more then one boss battle?

Yes.

>>8) Is there a Battlelord in this game?

He was a signature bad guy from Duke 3D, so he's be a popular choice to bring back

>>9) Are there any Cameo's?

Not sure what you mean by cameo.

>>10) Who does Joe play the voice of?

Nobody.

>>11) Anyone else on the 3DR team doing voice acting for DNF?

I doubt for final voice work, no. Maybe a couple here or there.

>>12) What do you put on your pizza?

We ordered Dominoe'swhen we were in line for Episode 3 the other day. Got a large cheese, peperoni, and supreme.

>>13) Can you give an example of how interactive DNF can be or is?

Very. You can play with everything
Dan zou hij zichzelf wel heel erg voor de gek houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Mooie trailer van 2001
Nu pas komt ie dus uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 11:57

Brons

Fail!

Caboman schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:31:
Mooie trailer van 2001
Nu pas komt ie dus uit?
Vast niet, ik gok op nog zo'n 5 jaar voor Duke Nukem Fornever uit komt. En volgens mij is dit gewoon 1 grote hoax om aandacht te vestigen op Take2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goeiemorguh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01-2024
Als hij ooit nog uitkomt, hoelang zou het dan duren voordat de 1e patch gemaakt is om het spel beetje speelbaar te maken... 8)7

|| Specs || SuperPI 1m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:36
het zielige is, de oude versie draaiende op een gemodificeerde unreal engine was bijna klaar, maar ze vonden het niet goed genoeg(de graphics waren in 2001 al achterhaald hoewel ik het niet erg had gevonden) en zodoende zijn we nu hier met niks.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Drake schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:47:
het zielige is, de oude versie draaiende op een gemodificeerde unreal engine was bijna klaar, maar ze vonden het niet goed genoeg(de graphics waren in 2001 al achterhaald hoewel ik het niet erg had gevonden) en zodoende zijn we nu hier met niks.
Inderdaad ja toen stapten ze weer over op een andere engine, en weer een andere, en weer een andere enz enz. :/

Voor die tijd zag het er allemaal best goed uit en hadden ze hem inderdaad gewoon moeten uitbrengen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:44

Polycom

Poes van goud

It's time to kick ass and chew bubble gum; but im al out of gum. _/-\o_
Pagina: 1