Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
edit: YoeriRobin schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:27:
Enkele weken terug hebben de devvers daar iets aan veranderd, maar ook weer snel teruggezet na hevig verzet. In de layout settings kan je de tijd van onmarkering instellen, misschien zou je daar eens mee moeten prutsen: http://tweakers.net/my.tnet/?action=layout.
[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 05-10-2005 09:39 ]
edit: * Yoeri duwt die gekke rooie terug naar zijn donkere kamer
[ Voor 26% gewijzigd door Yoeri op 05-10-2005 09:39 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
staan meestal alleen maar de topics van de laatste 24 uur in t lijstje (zet m wel op een week, maar dat onthoud ie niet
maarre, k heb even gekeken bij layout settings, veranderd, pagina gerefreshed maar t helpt niet. ook een keer uitloggen en dan weer inloggen helpt niet..
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Idem hier...Edskes schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:33:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij "Layout settings" staat "Nieuwe items onmarkeren" op "Na 2 views", maar het lijkt nu al "Na 0 views" te werken aangezien ik de laatste dagen niets roods meer gezien heb.
En ook al zet ik hem op 30 minuten, dan nog werkt het niet, iig niet hier...
Virussen? Scan ze hier!
Opera8.5 onder winXp
Intentionally left blank
Tnx voor het fixen.
Virussen? Scan ze hier!