jaja ik ben och laat maar zitten
Bij Ben kan je gewoon telefonisch opzeggen!
Heeft iemmand ervaring met Talkline, hoe je die moet opzeggen?
Vaag.. ik heb gisteren gebeld.. en toen kreeg ik te horen dat ik dat alleen schriftelijk kon doen..Op dinsdag 16 januari 2001 21:14 schreef Duderuud het volgende:Bij Ben kan je gewoon telefonisch opzeggen!
Hoi! Ik wil mijn abo bij Ben opzeggen.Op dinsdag 16 januari 2001 21:14 schreef Duderuud het volgende:
Bij Ben kan je gewoon telefonisch opzeggen!
Dat kan..TUUT TUUT TUUT (da's snel)
schriftelijk per brief
en in een ander forum je vragen stellen
.
welke bedoel je dan:?Op dinsdag 16 januari 2001 21:21 schreef harley het volgende:
schriftelijk per brief
Heeft iemand een voorbeeld van een schriftelijke opzegging? dit zou ik heel fijn vinden
Verwijderd
Geachte Meneer <achternaam Ben®>,
Ik heb het afgelopen jaar van uw diensten gebruik gemaakt. Dit is mij erg tegen gevallen. Ik zal u een aantal voorbeelden noemen:
- Ik ben aan het bellen in de trein en ik moet de persoon aan de andere kant 4 keer opnieuw opbellen omdat mijn bereik plotseling wegvalt. Dit is vrij vervelend omdat het om een belangrijke klant ging
- Ik heb thuis zulk beroerd bereik dat ik bijna niemand kan verstaan tenzij ik snel naar buiten ren
Om deze reden heb ik besloten om mijn abbonnement stop te zetten, en mijn contract wat per <vul datum in> afloopt niet te verlengen.
Met vriendelijke groeten,

Free Willy
Abbonneenummer 87928730529875
Telefoonnummer 06 nogwat
is dit wat?
Ik heb het afgelopen jaar van uw diensten gebruik gemaakt. Dit is mij erg tegen gevallen. Ik zal u een aantal voorbeelden noemen:
- Ik ben aan het bellen in de trein en ik moet de persoon aan de andere kant 4 keer opnieuw opbellen omdat mijn bereik plotseling wegvalt. Dit is vrij vervelend omdat het om een belangrijke klant ging
- Ik heb thuis zulk beroerd bereik dat ik bijna niemand kan verstaan tenzij ik snel naar buiten ren
Om deze reden heb ik besloten om mijn abbonnement stop te zetten, en mijn contract wat per <vul datum in> afloopt niet te verlengen.
Met vriendelijke groeten,

Free Willy
Abbonneenummer 87928730529875
Telefoonnummer 06 nogwat
is dit wat?
Hee thanks
Iemand nog meer voorbeelden, of vinden jullie dit voorbeeld al goed genoeg
alvast bedankt.
Verwijderd
Ik vind m goed genoeg en anders probeer je even je fantasie op te starten, slinger het even goed aan, start Word of WordPerfect op en moet je kijken wat er nog uit je vingers komt.
>:)>:)>:)>:)>:)
>:)>:)>:)>:)>:)
Pagina: 1