[PC] Battlefield 2 - deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 8.949 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 19:41
Matched: patching, failed
toevallig BEN ik Jomanda en ik weet het echt niet

vind ditgewoon schandalig

tot en met 1.03 patching failed fouten
en nu dit met die invalid cd-key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

hm, klheb de patch nu al 2 maal gedownload.
krijg simpelweg te zien "Patching failed"

voor de rest, niks, nada, niente. geen uitleg... WTF ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129519

Als ik Battlefield 2 probeer op te starten dan geeft mijn Monitor (zie hieronder) de melding recommended mode 1280 x 1024 @ 60hz (is dus een venstertje van mijn monitor zelf niet van windows).

Soms geeft hij deze melding niet dan geeft hij beeld veranderingen maar hij start niet door. Dit alles is met Patch 1.03 en de laatste Nvidia drivers 78.01 (WHQL) van de nvidia site.

PC Specs:

Processor : AMD Athlon XP 3200+ 400MHz FSB
Moederbord : Asus A7N8X-Deluxe 2.0
Geheugen : 2x Corsair 512MB-RAM pc3200 (DC-Kitje)
Harddisk : Maxtor Diamondmax 9 160GB S-ATA
CD/DVD : 52x CD-ROM & NEC 2500A DVD+-RW
Videokaart : XFX GeForce 6800LE @ 12Pipes 6VS
Monitor : Samsung Syncmaster 913N 8ms 19" TFT
Voeding : OCZ Modstream 520 Watt

Ik heb zelf al meerdere malen andere drivers geprobeerd.... Meerdere malen BF2 geinstalled... Zowel in de standaardmap C:\Program Files\etc.. als op mijn D: partitie...

Met een andere monitor heb ik het Recommended gedoe niet, maar ook dan start BF2 niet door....

Een vriend van me heeft hier vandaag gezeten om zijn PC te formatten, hij heeft dat dus gedaan en bij hem werkt alles zonder problemen.... Hij krijgt bijvoorbeeld ook niet de "Patching Failed" foutmeldingen, waar ik omheen moet werken d.m.v command prompt...

Word er nu een beetje moedeloos van... Hulp zou ik zeer op prijs stellen...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 129519 op 09-10-2005 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:50

Deem

Ontcijfer mij!

Anoniem: 129519 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:18:
Als ik Battlefield 2 probeer op te starten dan geeft mijn Monitor (zie hieronder) de melding recommended mode 1280 x 1024 @ 60hz (is dus een venstertje van mijn monitor zelf niet van windows).

Soms geeft hij deze melding niet dan geeft hij beeld veranderingen maar hij start niet door. Dit alles is met Patch 1.03 en de laatste Nvidia drivers 78.01 (WHQL) van de nvidia site.

PC Specs:

Processor : AMD Athlon XP 3200+ 400MHz FSB
Moederbord : Asus A7N8X-Deluxe 2.0
Geheugen : 2x Corsair 512MB-RAM pc3200 (DC-Kitje)
Harddisk : Maxtor Diamondmax 9 160GB S-ATA
CD/DVD : 52x CD-ROM & NEC 2500A DVD+-RW
Videokaart : XFX GeForce 6800LE @ 12Pipes 6VS
Monitor : Samsung Syncmaster 913N 8ms 19" TFT
Voeding : OCZ Modstream 520 Watt

Ik heb zelf al meerdere malen andere drivers geprobeerd.... Meerdere malen BF2 geinstalled... Zowel in de standaardmap C:\Program Files\etc.. als op mijn D: partitie...

Met een andere monitor heb ik het Recommended gedoe niet, maar ook dan start BF2 niet door....

Een vriend van me heeft hier vandaag gezeten om zijn PC te formatten, hij heeft dat dus gedaan en bij hem werkt alles zonder problemen.... Hij krijgt bijvoorbeeld ook niet de "Patching Failed" foutmeldingen, waar ik omheen moet werken d.m.v command prompt...

Word er nu een beetje moedeloos van... Hulp zou ik zeer op prijs stellen...
Ik begrijp presies wat jij bedoeld, heb ook Samsung Syncmaster 913N en er is nix mis mee. Als ik het spel start krijg ik ook die melding. Als ik later ingame in het menu van de monitor kijk dan zie ik dat ie wel gewoon op 1280 x 1024 @ 60hz staat. Het lijk dus dat ie bij het opstarten van het spel dus heel even in de niet native resolutie springt, om daarna in de ingetelde waarde te schakelen. Nix aan de hand dus :9

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129519

Ik begrijp presies wat jij bedoeld, heb ook Samsung Syncmaster 913N en er is nix mis mee. Als ik het spel start krijg ik ook die melding. Als ik later ingame in het menu van de monitor kijk dan zie ik dat ie wel gewoon op 1280 x 1024 @ 60hz staat. Het lijk dus dat ie bij het opstarten van het spel dus heel even in de niet native resolutie springt, om daarna in de ingetelde waarde te schakelen. Nix aan de hand dus :9
Na de zoveelste re-install doet BF2 het weer, alleen de patches worden NIET toegepast om 1 of andere vage reden.... de patches apply ik via het cmd gebeuren... Omdat ik de Patching Failed foutmeldingen krijg...

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 129519 op 09-10-2005 04:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.