Toon posts:

WTF?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ligt chello er nu al 3 dagen achter mekaar op hetzelfde tijdstip er PRECIES een uur uit?!?!? :(

Verwijderd

Onderhoud????

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Hier niet. Chello is er bij mijn weten de afgelopen paar weken niet uit geweest.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

hehe...

het kabeltje (vast slechte kwaliteit UTP B-)) naar amerika heeft kuren ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Bulldog
  • Niet online
Chello was hier, Flevoland, vanavond ook een beetje klote. Heel erug traag, mega hoge ping, routers die brak waren, en 90% van de site's zijn onberijkbaar. :(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Bij mij is de verbinding van Chello de laatste paar weken lekker stabiel, hij heeft er in totaal denk een uurtje uitgelegen...

Ze beginnen het te leren bij UPC geloof ik !

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op dinsdag 16 januari 2001 22:24 schreef Bulldog het volgende:
Chello was hier, Flevoland, vanavond ook een beetje klote. Heel erug traag, mega hoge ping, routers die brak waren, en 90% van de site's zijn onberijkbaar. :(
90% alle sjit voorbij de AIX heeft een ping van 1 sec... das wel meer dan 90% hoor!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
ik vind het wel vaag hoor ze kunnen toch wel een mailtje sturen als het onderhoud is?
Pagina: 1