Hallo daar..
Ik zit met een misschien stomme vraag, maar wil voor mezelf even een bevestiging.
Ik ben in het bezit van 2 laptops (Toshiba Tecra S1, en de Dell Latitude D505) en wil er 1 wegdoen. Maar ben er niet helemaal over uit welke. De dell heb ik een aantal maanden. En ben ik uiterst tevreden mee, de tecra heb ik 2de hands overgenomen en bevalt me ook goed (voornamelijk hd, dvd rw, bluetooth en resolutie zijn beter). Maar ik heb geen ervaring met toshiba en de dell bevalt me goed. Ik hoop niet dat als ik dadelijk de dell wegdoe men toshiba allemaal problemen gaat opleveren. En ikw eet wel garantie blabla maar zover mag het niet komen
haha
De belangrijkste specificatie's van de Tecra S1:
Pentium M 1.7
512mb ram
dvd rw
centrino
Bluetooth
80gb hd
32mb video
max resolutie 1400 bij 1050
3x USB
lichte gebruikerskrasjes
De belangrijkste specificatie's van de Latitude D505:
Pentium M 1.6
512mb ram
cdrw
centrino
30gb hd
64mb video
max resolutie van 1024 bij 768
2x usb
helemaal onbeschadigd (puntgaaf)
Alle andere specificaties doet elkaar niet onder.
Ik vind het gewoon even fijn jullie mening te horen, dat ik niet een te enthousiaste beslissing maak.
Alvast bedankt, Mvg, Ralph
Ik zit met een misschien stomme vraag, maar wil voor mezelf even een bevestiging.
Ik ben in het bezit van 2 laptops (Toshiba Tecra S1, en de Dell Latitude D505) en wil er 1 wegdoen. Maar ben er niet helemaal over uit welke. De dell heb ik een aantal maanden. En ben ik uiterst tevreden mee, de tecra heb ik 2de hands overgenomen en bevalt me ook goed (voornamelijk hd, dvd rw, bluetooth en resolutie zijn beter). Maar ik heb geen ervaring met toshiba en de dell bevalt me goed. Ik hoop niet dat als ik dadelijk de dell wegdoe men toshiba allemaal problemen gaat opleveren. En ikw eet wel garantie blabla maar zover mag het niet komen
De belangrijkste specificatie's van de Tecra S1:
Pentium M 1.7
512mb ram
dvd rw
centrino
Bluetooth
80gb hd
32mb video
max resolutie 1400 bij 1050
3x USB
lichte gebruikerskrasjes
De belangrijkste specificatie's van de Latitude D505:
Pentium M 1.6
512mb ram
cdrw
centrino
30gb hd
64mb video
max resolutie van 1024 bij 768
2x usb
helemaal onbeschadigd (puntgaaf)
Alle andere specificaties doet elkaar niet onder.
Ik vind het gewoon even fijn jullie mening te horen, dat ik niet een te enthousiaste beslissing maak.
Alvast bedankt, Mvg, Ralph