Ik ga mijn pc upgraden, en omdat ik nog met een Athlon XP zat ben ik overgegaan op de AMD 64.
de volgende onderdelen heb ik al gekocht:
Asus A8V Deluxe
Samsung 512 MB PC3200
AMD 64 3000+ (Winchester)
Enermax 350W voeding.
Nu heb ik dus nog de nodige koeling nodig en een hardeschijf.
Maar de vraag is wat is een beetje een goede koeler voor mijn systeem.
Ik wil voornamelijk een stil systeem dat ik toch wel ga 'proberen' over te klokken.
Ik dacht zelf aan een Arctic Freezer 64, veel goede dingen over gehoord en ook niet echt duur.
om de rest van de kast te koelen zat ik te denken aan 1 of 2 Arctic Fan PRO TC fans, ook niet erg duur en regelen zelf hun snelheid. (dus stil)
Daarbij wil ik nog 2, S-ata Maxtor Diamond Max Plus 10 120GB gaan kopen, om deze in raid 0 op te stellen.
Mijn voornamelijkste doeleinde zijn het dagelijkse MSN, internet en office gebeuren, leechen en af en toe een potje c&c generals.
de volgende onderdelen heb ik al gekocht:
Asus A8V Deluxe
Samsung 512 MB PC3200
AMD 64 3000+ (Winchester)
Enermax 350W voeding.
Nu heb ik dus nog de nodige koeling nodig en een hardeschijf.
Maar de vraag is wat is een beetje een goede koeler voor mijn systeem.
Ik wil voornamelijk een stil systeem dat ik toch wel ga 'proberen' over te klokken.
Ik dacht zelf aan een Arctic Freezer 64, veel goede dingen over gehoord en ook niet echt duur.
om de rest van de kast te koelen zat ik te denken aan 1 of 2 Arctic Fan PRO TC fans, ook niet erg duur en regelen zelf hun snelheid. (dus stil)
Daarbij wil ik nog 2, S-ata Maxtor Diamond Max Plus 10 120GB gaan kopen, om deze in raid 0 op te stellen.
Mijn voornamelijkste doeleinde zijn het dagelijkse MSN, internet en office gebeuren, leechen en af en toe een potje c&c generals.