Toon posts:

Nieuw data vervangen door oud data!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste hulpverleners,

Ik heb per ongeluk de nieuwe data vervangen door oud data. Ik heb een administratie kantoor en bent nu de boekhouding van 9 maanden van een klant van mij kwijt. Het is echter veel werk om het allemaal opnieuw in te gaan voeren. Ik heb recovery data programmas gebruikt maar lukt niet. Data stond op mijn D schijf. Tijdens de kopieren vanuit de backup per ongeluk de nieuwe data vervangen door het oude in plaats van andersom. AUB HELP :'(

Verwijderd

aangezien de meeste bestande op dezelfde plek worden gezet waar een bestand stond met dezelfde naam, ben ik bang dat jij binnenkort rsi oploopt |:( , ik denk niet dat er een andere oplossing is.

De meeste recoveryprogramma's halen hun data van niet overschreven gedeelte's van je harde schijf.
sorry.....en succes

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:46

Valkyre

Kitesurf FTW!

in ieder geval niks meer die hdd doen!!!!!!!!!!!!
en ik zou progjes als "getdatabackNTFS" of "getdatabackFAT"
even proberen, met die 2 heb ik veel goede ervaring.

eventueel staat mijn e-mail wel in mijn profiel, die van jou namelijk niet :P

en gebruik in het vervolg een progje als syncback is een gratisc synchronisatie progje :)

http://www.2brightsparks.com/syncback/syncback-hub.html

[ Voor 50% gewijzigd door Valkyre op 05-10-2005 09:28 ]

iRacing Profiel

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Mocht dat niet lukken dan zal je naar een pro bedrijf moeten gaan.
Die zijn wel aan de prijs, maar http://www.harddisk-recovery.nl schijnt een hele goede te zijn met een No Cure, No Pay strategy.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Backup van vorige week terugzetten? Of heb je alleen maar een full backup van 9 maanden oud?
Dan zou ik tegelijk ook even over de backupstrategie nadenken. Een full backup per week voor drie weken bewaren is helemaal niet zo vreemd.

Signatures zijn voor boomers.