Ja hoor, dat werkt gewoon (behalve als je NERO gebruikt, die kan niet goed tegen de Adaptec CDR software).
Wel even opletten: de Plextor is erg gevoelig met CDRW media, bij mij molde die een aantal CDRW schrijfjes die op m'n oude writer (HP8100) zijn gebrand (2x) en waar ik (op 4x) met directCD wat achter probeerde te zetten...
Wil je er wat bijschrijven, kun je het beste de hele inhoud van de DirectCD CDRW naar je HD kopieren, de CDRW met je plextor opnieuw formatteren (weet je gelijk of ie compatible is met de Plextor), en dan het hele zooitje inclusief nieuwe data er weer op zetten. Dit is geen onzin, ik ben belangrijke data kwijtgeraakt dus wees voorzichtig!.
Als je alleen je oude DirectCD's wilt lezen hoef je trouwens niet het hele directCD te installeren, maar kun je ook gewoon de UDFReader installeren (gratis van de Adaptec site te downloaden). Daarmee is het mogelijk, met de meeste CDROMs en CDWriters je DirectCD disks te lezen (niet te schrijven dus, daar heb je wel directCD voor nodig).
Zelf laat ik directCD niet automatisch starten, de enkele keer dat ik het nodig heb (om een directCD te schrijven dus) start ik het wel even met de hand.
Meestal heb ik het namelijk niet nodig, en dan vind ik het onzin als ie telkens bij het booten weer gestart wordt en in m'n system tray komt.