Toon posts:

Ik zoek een goede RPG voor op de PC*

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een rpg voor de pc die aan een aantal punten moet voldoen.

- Fantasy Style
- Geen dikke verhaallijn
- Veel Hack & Slash actie
- De hele game 1 personage besturen (houdt niet zo van rpg's waarin je een groepje bestuurt)
- Dat als je een monster raakt er van die damage points omhoog vliegen (ik kick op cijfertjes :P)

Weet iemand zo'n rpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

World of Warcraft is wel iets voor je denk ik ?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 09:26
denk dat ie single player wilt. meer zoiets als dungeon siege...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:30
Maar das meer met groepen.

Sacred misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

Fable ?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
in fable vliegen geen cijfertjes :)
mmm was dat wel zo in diablo ?

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op het laatste punt na:
Diablo 2.

Wat heb je zelf eigenlijk al gevonden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:40
-lineage 2
-bards tale

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of Warcraft FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:36

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dungeon Siege. Daar -kan- je ook solo'en. Heb ik ook eens gedaan. De groep bestond hooguit uit ezels om al mijn buit te dragen. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Flapmo

and back is gigi!

Ragnarok Online

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-10 11:20
Guildwars?

- Fantasy Style - Ja, het ziet er wel realischer uit dan bv WoW
- Geen dikke verhaallijn - Mogelijkheid om je eigen gang te gaan.
- Hack & Slash actie - Veel meer dan dat is er niet te doen, Maar verwacht niet dat je hordes tegenstanders kan tanken tactiek en teamplay is zeker nodig! Vooral bij pvp battles.
- 1 personage besturen - Check
- damage points - Check

[ Voor 121% gewijzigd door MonkeySandwich op 04-10-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-10 19:20

Crusader

Arc Nature

Volgens mij kan iedereen wel een game opnoemen, maar ik zou het zelf leuk vinden als er ook een kleine beschrijving bij zit, wat valt er te verwachten etc. Nu zie ik alleen maar namen die mij niets zeggen... (bedankt Mythrill!)

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 04-10-2005 20:28 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:54

flessuh

Set sail for fail!

zoekt Rocket Propelled Granade voor mn PC???wil je m kwijt ofzow :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup ben idd op zoek naar een single player rpg, geen mmorpg dus. Fable TLC heb ik uitgespeelt wat een zeer leuke ervaring was bovendien :) ,Maar om het hele spel nogmaals maar dan Evil te spelen heb ik niet echt zin in. Dungeon Siege II komt aardig dicht in de buurt, ik heb dat spel zelf ook maar was er na een tijdje op uitgekeken. Vond het teveel gedoe om zo'n heel groepje te onderhouden, ik voelde me ook niet één worden met mijn groepje in tegenstelling tot rpg's waarin je 1 personage bestuurt. Hmmzz nu zit ik toch te twijfelen. Je kan natuurlijk Dungeon Siege 2 ook in je uppie spelen en als er mensen in je party komen ze er gwoon weer uit kicken :) . Ik heb dit bij Dungeon Siege 1 destijds ook gedaan. Sacred heb ik ook gespeelt en is idd ook een leuke rpg. Nooit uitgespeelt eigenlijk, waarom weet ik eigenlijk niet :? Mischien moet ik die maar weer us een kans geven :). Diablo 2 vind ik grafisch te zwaar verouderd (het oog wil ook wat) Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar Dungeon Siege 2 en dan 1 char spelen. Iemand nog meer suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everquest 2? :)

Is een hele leuke - en zeer uiteenlopende MMORPG, je hebt 4 archetypes (4 hoofdclasses eigelijk). Scout (Meeste hack en slash werk, heel snel allemaal en met stealth)
Fighter (Veel hack en slash, dikke armor, etc etc.)
Priest (De healers die ons in leven houden :P)
Mage (Oftewel de Finger Wagglers, met magie en robes ipv dikke armor)

Daarnaast heb je ook nog classes en subclasses, ik zou zeggen check de site eens en misschien vind je het wat :)

Succes.

/me zag bovenstaand bericht te laat en zegt al niets meer :)
Banzaibunny schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:27:
RPG = Role Playing Game :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Banzaibunny schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:27:
ik dacht in eerste instantie dat je het over een spel had dus ik ging al googlen op "Rocket Propelled Grenade" . Met de eerste hit kwam ik op een site waar 1 of andere rocketlauncher werd beschreven. Ik dacht zal wel foutje zijn dus nam de 2de hit en zag weer dat ze het over dat wapen hadden. Huh dacht ik :? . Ik ff nadenke: Rocket Propelled Grenade -> RPG -> wil pc kwijt? En toen viel het kwartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah Maximized had hem ook door. "schaamt zich dat ik er zo lang over doe om een reply posten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, RPG + single player = Morrowind. Voor mij dan. Geen vliegende getallen als je iemand slaat, slechts een balkje dat de health van je tegenstander aangeeft. Veel hack & slash werk ook, geen teams (alhoewel er wel mods bestaan waarmee je een team kunt maken). Talloze mods om de spel beleving uit te breiden, mooiere textures toe te voegen en, als je er mee klaar bent, kun je gelijk overstappen op zijn opvolger, Oblivion.

Wellicht is het iets te non-lineair voor jou, gezien de spellen die je als voorkeur opgeeft. Maar Morrowind ligt ook voor 8 euri in de winkel, inclusief beide uitbreidingen, dus je kunt je er nooit een buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Lionheart is ook een goede. Dan heb je toch Dungeons & Dragons, maar geen verhaal erin en veel hakken. En raad eens, het is nog voor de PC ook! Tevens valt ook Icewind Dale onder deze categorie, maar hier zit *net* wat meer verhaal in.

Misschien is Dark Stone ook wat voor je, soort Diablo cloon.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Helmet schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:01:
in fable vliegen geen cijfertjes :)
mmm was dat wel zo in diablo ?
Er vliegen op zich geen cijfertjes, maar wel een experience en multiplier getalletje. Dus voor de cijferliefhebbers onder ons toch nog een beetje genot. :P

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotnetter
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 14:08

dotnetter

aka BamiSoep

Wat dacht je van Nethack dat voldoet in principe aan je eisen, is heel uitgebreid, echter niet grafisch..

| Allemaal spulletjes | Ik flickr! >Hier<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:52:
Tja, RPG + single player = Morrowind. Voor mij dan. Geen vliegende getallen als je iemand slaat, slechts een balkje dat de health van je tegenstander aangeeft. Veel hack & slash werk ook, geen teams (alhoewel er wel mods bestaan waarmee je een team kunt maken). Talloze mods om de spel beleving uit te breiden, mooiere textures toe te voegen en, als je er mee klaar bent, kun je gelijk overstappen op zijn opvolger, Oblivion.

Wellicht is het iets te non-lineair voor jou, gezien de spellen die je als voorkeur opgeeft. Maar Morrowind ligt ook voor 8 euri in de winkel, inclusief beide uitbreidingen, dus je kunt je er nooit een buil aan vallen.
Ik heb dit spel regelmatig bij een vriend van mij gezien, hij is er helemaal weg van. Mischien moet ik dit spel maar een kans geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-10 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:06:
[...]

Ik heb dit spel regelmatig bij een vriend van mij gezien, hij is er helemaal weg van. Mischien moet ik dit spel maar een kans geven :)
Binnenkort komt de opvolger van dit spel uit. Elderscrolls 4 Oblivion. Ik hoop voor je dat je een dikke pc hebt :)

[ Voor 15% gewijzigd door MonkeySandwich op 04-10-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mythrill schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 21:11:
[...]

Binnenkort komt de opvolger van dit spel uit. Elderscrolls 4 Oblivion. Ik hoop voor je dat je een dikke pc hebt :)
Ik had er screenshots van gezien en het ziet er idd oogstrelend mooi uit. Zal idd zweten worden voor mijn 6600GT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:55:
Lionheart is ook een goede. Dan heb je toch Dungeons & Dragons, maar geen verhaal erin en veel hakken. En raad eens, het is nog voor de PC ook! Tevens valt ook Icewind Dale onder deze categorie, maar hier zit *net* wat meer verhaal in.

Misschien is Dark Stone ook wat voor je, soort Diablo cloon.
Van Lionheart had ik nog nooit gehoord. Heb net beetje zitten googlen en wat screenshots bekeken van Lionheart en het sprak me behoorlijk aan. Ook het gegeven dat er geen verhaal in zit vind ik wel prettig. Als ik een verhaal wil dan ga ik wel een boek lezen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dotnetter schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:58:
Wat dacht je van Nethack dat voldoet in principe aan je eisen, is heel uitgebreid, echter niet grafisch..
Ik wil toch wel een game die er beetje leuk uitziet, maar in ieder geval bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van mij mag er nu wel een slotje op dit topic. Heb nu weer genoeg games op uit te checken :*). Harstikke bedankt allemaal _/-\o_
Pagina: 1