Ik heb een verstatel 20mbit verbinding, maar me internet is brak. Ik heb nu een Wireless-B PCI kaart van linksys en ben er helemaal niet over te spreken. Ik haal maximaal 400 kb, en dan komt zelfden voor, het signaal hobbelt hele tijd op en neer van sterk naar zwak en soms heb ik lag in games of zijn me downloads heel langzaam. Hier wil ik vanaf, dus ik wil een nieuwe, nu een Wireless G (de versatel router ondersteunt dit), ik las alleen dat er veel verschillen zijn en dat er veel erg zwak zijn, iemand aanraders?
Verwijderd
Misschien gekke vraag maar waarom geen G? Linksys ben ik iig erg tevreden over (zowel g-accespoint als g-pcikaart).
Of U.S. Robotics spul. Gebruik het nu ruim 1,5 jaar. Is erg betrouwbaar als je het mij vraagt...
Of gewoon een kabel trekken
Of gewoon een kabel trekken
Je zult in ieder geval nooit 20MBit halen met een B-adapter. Die is namelijk van een 11 MBit standaard (theoretisch dus max. 1,nogwat MB/s).
Ga gewoon voor een 54MBit (802.11G) adapter dus.
Bij een gewone tower wil het nog wel eens schelen om i.p.v. een PCI kaart een USB2.0 adapter te nemen i.v.m. het achter de kast weghalen van de antenne.
Ga gewoon voor een 54MBit (802.11G) adapter dus.
Bij een gewone tower wil het nog wel eens schelen om i.p.v. een PCI kaart een USB2.0 adapter te nemen i.v.m. het achter de kast weghalen van de antenne.
Verwijderd
Mja, dit soort topics is hier niet de bedoeling. Je weet al wat je wil en als je een beetje zoekt op het forum kom je genoeg ervaringen tegen.
Dit topic is gesloten.
![]()