{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
handmatig kan onder windows ook maar da's nogal omslachtig:
1) stop de client als de test op >99.5% is en noteer de k en n waarde (de testtempfile wordt in de sob folder opgeslagen alszxxxxxxx (xxxxxxxx=de n-waarde van de test))
2) begin aan een nieuwe test
3) doe dit zo vaak als nodig is
4) op de dag dat je wilt flushen verander je de k en n waarde in het windows registry (geen idee hoe dit onder linux gaat)
5) herhaal dit voor elke test die je op 99.x % gestopt hebt....
Is een manier van sparen maar op de dag van flushen moet je wel even de tijd nemen om alle test af te maken
[ Voor 66% gewijzigd door Frentik op 04-10-2005 19:04 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Met sobq kun je je werk opsparen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 19:22 . Reden: extra info ]
kortom dattie alleen packets blijft halen.. en niet verstuurd.. weet niet of het klopt zoals ik het zo zeg ?
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Verwijderd
Om te kijken of er daadwerkijlijk niks meer aankomt kun je op seventeenorbust site kijken deze stats zijn live. of op sob.qik.nl (elk half uur)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2005 11:43 ]
Maar dat is niet aan te raden, zeker niet nu we secondpass testen aan het draaien zijn, die heb je binnen een paar uur klaar. Dit in tegestelling tot de regulieren teseten waar je wel een paar dagen op kan kauwen.
Mijn advies: installeer java en download SBQueue.
...